انتقاد فرماندار ابهر از حضور نیافتن برخی مدیران در نماز جمعه
کد خبر: 4080677
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

انتقاد فرماندار ابهر از حضور نیافتن برخی مدیران در نماز جمعه

فرماندار ابهر گفت: نماز جمعه مهم‌ترین قرارگاه فرهنگی هر شهر به‌شمار می‌رود، لذا مدیران باید حضوری فعال در این نماز عبادی سیاسی داشته باشند.

نماز جمعهبه گزارش ایکنا از زنجان، احمد ذوالقدر، فرماندار ابهر، صبح امروز، سوم شهریورماه، در جلسه شورای اداری این شهرستان ‌با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این دو شهید والامقام مصداق و الگوی خدمت‌گزاری صادقانه بودند و گرامیداشت هفته دولت به یاد این دو شهید راه خدمت، فرصتی برای پاسداشت خدمات آن‌ها و ارائه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

وی با یادآوری اینکه در فرهنگ اسلامی، کار و تلاش مانند مجاهدت در راه خدا، ارزشمند و مقدس شمرده شده است و این دو شهید گرانقدر اسوه و الگوی خدمت به مردم و نظام بودند، ادامه داد: امروز مسئولان بایستی با الگو قرار دادن سیره و سبک زندگی شهدای دولت، راه آن شهدای والامقام را ادامه داده و برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم که شایسته بهترین‌ها هستند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

ذوالقدر با یادآوری اینکه هفته دولت در حقیقت فرصتی برای مرور کارنامه عملکرد یک ساله مسئولان و ارائه گزارشی از این عملکردها به مردم است، تصریح کرد: ارائه عملکردها و آگاهی مردم از خدمات دولت سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود که در این مسیر باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

این مسئول از مردم به‌عنوان پایه‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و ادامه داد: خدمت‌گزاری در نظام جمهوری اسلامی افتخار و وظیفه‌ای است که هر کس بهتر بتواند به مردم خدمت کند، از این فرصت بهترین استفاده را کرده و ما باید به این مسئله توجه کنیم.

این مسئول با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران در نماز جمعه، افزود: نماز جمعه قرارگاه اصلی فرهنگی هر شهر به شمار می‌رود، لذا همه مدیران باید در این نماز عبادی سیاسی حضوری فعال داشته باشند تا شاهد حضور باشکوه مردم نیز باشیم.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام‌جمعه شهر ابهر نیز با تأکید بر ضرورت اهتمام جدی مدیران در حوزه جهاد تبیین، از مدیران دولتی خواست برای ایجاد امید و نشاط در بین مردم، عملکرد خودشان را در اختیار مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه ثمرات انقلاب اسلامی را همه مدیران باید برای مردم بازگو کنند، یادآور شد: دولت به‌صورت انقلابی و جهادی وارد میدان شده است، لذا از همه مدیران انتظار می‌رود همسو با دولت عمل کرده و در کنار مردم بوده و در گره‌گشایی از مشکلات‌شان از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

انتهای پیام
captcha