جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان در طرح «اطعام حسینی» ملایر
کد خبر: 4081015
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان در طرح «اطعام حسینی» ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: در طرح «اطعام حسینی» که در ایام ماه محرم و صفر برگزار می‌شود بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی تاکنون از سوی خیران ملایری پرداخت شده است.

اطعام حسینیعلی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به اینکه بیش از هشت هزار خانوار در قالب 17 هزار نفر از خدمات کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند، اظهار کرد: این افراد در حوزه‌های مختلف از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه این خدمات شامل پرداخت وام‌های خوداشتغالی و خدمات درمانی، مسکن، کمک هزینه ازدواج و جهیزیه، خدمات فرهنگی، تحصیلی، خدمات مشاوره‌ای و... است، افزود: در واقع هدف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌هاست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین یاریگران کمیته امداد خیرین و نیکوکاران هستند که در راستای رفع مشکلات نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش همواره کمک‌ها و بیشترین مشارکت را داشته‌اند.

وی به اجرای طرح اطعام حسینی اشاره کرد و گفت: این طرح چند سالی است که در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود و خیران و نیکوکاران کمک‌ها و نذورات خود را در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد دارند.

خراسانی با اشاره به اینکه در طرح اطعام و احسان حسینی سال گذشته مبلغ دو میلیارد و یکصد میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد، افزود: این کمک‌ها شامل کالای خوراکی و کمک‌های نقدی بود که از طریق کمیته امداد و همکاری مراکز نیکوکاری بوده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز بیش از یک میلیارد و 450 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شد که تعداد ۴۲ هزار و ۶۵۰ پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

خراسانی در پایان گفت: در این طرح دو هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند در دهه اول محرم توزیع شده است. 300 کیلو گوشت نیز بین نیازمندان توزیع شده و مبلغ 47 میلیون تومان نیز به‌صورت نقدی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام
captcha