ادای احترام استاندار لرستان به مقام شهدای گمنام در کوهدشت
کد خبر: 4081018
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

ادای احترام استاندار لرستان به مقام شهدای گمنام در کوهدشت

استاندار لرستان در چهارمین روز از هفته دولت با سفر به کوهدشت به مقام شامخ شهدای گمنام در این شهرستان ادای احترام کرد.

شهدای گمنام در کوهدشتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با سفر به شهرستان کوهدشت در مزار شهدای گمنام این شهر حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت و حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، نماینده مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و نیز تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی استاندار لرستان را همراهی کردند.

در جریان این سفر استاندار لرستان گازرسانی به 9 واحد صنعتی در شهرستان کوهدشت با دو میلیارد و 400 میلیون تومان آغاز شد.

همچنین امروز با حضور استاندار لرستان کلنگ گازرسانی به 37 روستای بخش مرکزی شهرستان کوهدشت با چهار میلیارد و 700 میلیون تومان به زمین زده شد.

استاندار لرستان همچنین از طرح آبرسانی روستای هرین خلیفه شهرستان کوهدشت بازدید کرد.

استاندار لرستان در جریان پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو موضوع آب و راه در لرستان زیرساختی هستند

وی با اشاره به رویکرد تحول‌گرایانه دولت در مسئله آب، خاطرنشان کرد: یکی از وجه‌های همت دولت سیزدهم در لرستان توجه به مسئله آب و راه است.

استاندار لرستان با اشاره به افتتاح پروژه ۵ هزار مترمکعبی آبرسانی به شهرستان کوهدشت، گفت: نگاه ما زیرساختی است، به‌گونه‌ای که امروز چندین پروژه آبرسانی در کوهدشت به بهره‌برداری می‌رسد.

زیویار افزود: اولویت ما امروز در کوهدشت آبرسانی است و در دیگر مناطق حوزه‌های دیگر همچون راه و ... است.

انتهای پیام
captcha