بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4081448
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: ویژه‌برنامه شاخص بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر فردا ۷ شهریور با حضور وزیر آموزش و پرورش در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

موسی انصاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری امروز ششم شهریورماه در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و قیام خونین ۱۷ شهریور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه شهیدان شاخص دولت با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقان کوردل در هشتم شهریور ماه ۱۳۶۰، اظهار کرد: شهید رجایی یک چهره انقلابی بود که در طی تنها دو ماه نخست‌وزیری به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اخلاص و ایمان و خدمت به انقلاب، صداقت و حُسن خدمتگزاری به مردم از شاخصه‌های وی بود.

وی با ذکر اینکه امسال در سخنرانی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در استان از ظرفیت وزیران استفاده شده است، ادامه داد: بر این اساس، فردا سفر وزیر آموزش و پرورش به استان را داریم که به‌عنوان سخنران ویژه‌برنامه شاخص بزرگداشت این شهیدان در مصلی امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت.

انصاری با دعوت از رسانه‌های استان برای پوشش این ویژه‌برنامه و نیز اطلاع‌رسانی مطلوب جهت دعوت از مردم برای حضور گسترده، تصریح کرد: امید است با همکاری و همیاری بتوانیم برنامه‌ای در خور این شهدای والامقام برگزار کنیم؛ همچنین از دستگاه‌ها انتظار می‌رود که از ظرفیت خود برای اطلاع‌رسانی جهت حضور مجموعه‌های تحت پوشش خود در این ویژه برنامه بهره بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: یکی از برنامه‌های اصلی هفته دولت امسال، تبیین دستاوردهای انقلاب و دولت مردمی است که دستگاه‌ها در این راستا جلسات و نشست‌هایی با این موضوع در بخش‌های زیرمجموعه خود برگزار و عملکردهای مجموعه خود را تبیبن و بازگو می‌کنند.

انصاری با تصریح اینکه تبلیغات سوء دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی در سایه سکوت ما اتفاق می‌افتد، گفت: خدمات و اقداماتی که تا کنون انجام شده است باید به خوبی بازگویی و روشن شود تا ابهامات برطرف شوند، چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر ما نگوییم، دشمنان وارونه خواهند گفت.

وی بیان کرد: اگر تمام دستگاه‌ها و نهادها، رسانه‌ها و فعالانی که می‌توانند در فضای مجازی و شبکه‌‌های اجتماعی کار کنند وارد عرصه شوند، کارهای خوب و هنرمندانه را در تبیین انقلاب و دستاوردهای نظام شاهد خواهیم بود تا امانتی را که شهدا به ما سپرده‌اند، به نسل آینده تحویل دهیم.

انصاری با تصریح اینکه شهیدان رجایی و باهنر شهید ترور بودند و مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند، گفت: آنان برای خدمت به مردم کمر همت بسته بودند و آثار و برکات خدمات ارزشمند آنان در طی دو ماه پیش از شهادت همچنان ماندگار است.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از خدمات و گام‌های خدمت‌رسانی به مردم را مردم بی‌اطلاع هستند، ادامه داد: باید این خدمات برای مردم تبیین شوند، چه بسیار افتخاراتی که نصیب کشور شده و آحاد جامعه بی‌خبرند؛ امروز در حوزه پزشکی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم که لازم است برای جامعه بازگو شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه ۱۷ شهریور امسال با ایام اربعین حسینی همزمان شده است، بیان کرد: در این ایام، اذهان و قلوب با نام و یاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عجین شده و یاد شهدای ۱۷ شهریور که مظلومانه و غریبانه در جمعه خونین سال ۵۷ توسط دژخیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند، زنده می‌شود.

انصاری گفت: شعار و خواسته شهدای ۱۷ شهریور، حاکمیت الله و اسلام و قرآن اما پاسخ آنان گلوله و تیربار بود لذا برنامه‌های بزرگداشت این روز با هدف تکریم مقام این شهدای والامقام است. ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت شهدای ۱۷ شهریور در تمامی شهرستان‌ها و شهرها و روستاها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha