شهیدان رجایی و باهنر اهل عمل و وفای به عهد بودند
کد خبر: 4081703
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

شهیدان رجایی و باهنر اهل عمل و وفای به عهد بودند

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوهای خدمت بی‌منت بودند، گفت: آنها اهل شعار نبودند بلکه اهل عمل و وفای به عهد بودند، خدامحوری، مردم‌باوری، خداباوری و مردم‌محوری شعار آنها بود و باید از این الگو در زندگی و مدیریت بیش از بیش بهره ببریم.

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور امروز، هفتم شهریور در آیین بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی لرستان، اظهار کرد: یکی از وظیفه‌هایی که دولت برعهده دارد تسهیلگری است و اینکه بتواند زیرساخت و شرایطی را فراهم کند که مردم بتوانند کسب‌وکارهای خود را رونق دهند.

وی اضافه کرد: از همه مهمتر، فاکتوری است که امروز ما نیاز داریم که کارهای لازم را در ایجاد زنجیره ارزش انجام دهیم به‌طوری‌که هم محیط‌زیست ما آسیب نبیند و سلامت جامعه پایدار بماند و هم اینکه بشود با تداوم فعالیت، زنجیره ارزشی را برای اشتغال آفرینی دانش‌بنیان توسعه داد.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ادامه داد: یکی از پیش‌نیازهای دانش‌بنیانی این است که زیرساخت ظرفیت را برای قدرت خلق محصول ایجاد کنید.

اسلامی با بیان اینکه زیرساخت جمع‌آوری پساب‌ها فراهم شده و تسویه آن انجام و وارد مدار می‌شود کار ارزشمندی است، اضافه کرد: کشت گیاهان دارویی و فراوری آن به حدی گسترده است که می‌تواند به‌راحتی امورات شما را به سمت ارزش‌افزوده بالاتر پیش ببرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت، افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای خدمت بی‌منت و انسان‌هایی که اهل شعار نبودند و اهل عمل و وفای به عهد بودند خدامحوری و مردم‌باوری، خداباوری و مردم محوری شعار آنها بود و باید از این الگو در زندگی و مدیریت بیش از بیش بهره ببریم.

انتهای پیام
captcha