لزوم به‌کارگیری راه و روش مدیریتی شهدای دولت
کد خبر: 4081953
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

لزوم به‌کارگیری راه و روش مدیریتی شهدای دولت

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: آنچه که یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را نزد ملت بزرگ ایران، فراموش نشدنی و ماندگار کرده است ساده‌زیستی، اخلاص، تعهد و مردم‌داری آن‌هاست که تاکنون به‌عنوان بهترین الگوی مدیریتی جهادی و انقلابی شناخته شده است. راه و روش این دو شهید والامقام نیز باید توسط دولتمردان کنونی به‌کار گرفته شود.

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالیحجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده، رئیس‌کل دادگستری خراسان‌شمالی، هشتم شهریورماه در حاشیه آیین گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، ضمن تبریک هفته دولت و تبیین مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدای دولت در ابعاد مدیریتی و حوزه‌های عملکردی، اظهار کرد: آنچه که یاد و خاطره این دو شهید گرانقدر و والامقام را نزد ملت بزرگ ایران، فراموش نشدنی و ماندگار کرده است ساده‌زیستی، اخلاص، تعهد و مردم‌داری آن‌هاست که تاکنون به‌عنوان بهترین الگوی مدیریتی جهادی و انقلابی شناخته شده است.

وی تصریح کرد: چنانچه این راه و روش و مسلک مدیریتی که امتحان خود را پس داده، در ابعاد، سطوح و سلسله مراتب مدیریتی به‌کار گرفته شود؛ تحقق اهداف بلند، ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی بیش از پیش امکان‌پذیر خواهد بود.

براتی‌زاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی، بر همگان ثابت کرده با اتکا به مبانی قرآنی و آموزه‌های دین مبین اسلام، طرح، برنامه و سازوکارهای مدیریتی خاص خودش را دارد و با همین شیوه و الگوی مدیریتی که توسط امام خمینی(ره) به جهانیان معرفی شده اداره می‌شود و امتداد می‌یابد.

مقام عالی قضایی استان اظهار کرد: آنچه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بر نمی‌تابند وجود پشتوانه مردمی و ولایتمداری ناشی از چنین تفکری است که راه انقلاب را به سمت آینده هموار کرده و این انقلاب به رغم همه مشکلات و موانع پیش روی، سرافرازانه به‌سوی رشد و تعالی و بالندگی در حرکت است و ان‌شاءالله این مسیر تکامل تا رسیدن به انقلاب جهانی مهدی موعود همچنان محکم و استوار، تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha