واگذاری خدمات حمایتی 15 هزار خانوار به ۶۰ مرکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4081955
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

واگذاری خدمات حمایتی 15 هزار خانوار به ۶۰ مرکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از واگذاری خدمات حمایتی 15 هزار و 552 خانوار تحت حمایت این مرکز به ۶۰ مرکز نیکوکاری به‌منظور مردمی کردن امداد خبر داد.

سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از پایگاه خبری امداد، سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، امروز، هشتم شهریورماه در سخنانی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ماهیانه بیش از ۴۱ هزار خانوار در سطح استان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند شده‌اند و اقدامات گسترده‌ای در راستای توانمندسازی آنان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از ۱۵ هزار قلم لوازم ضروری زندگی و یک هزار و 700 سری جهیزیه به ارزش ۶۶ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت استان اهدا شده است.

حسینی از واگذاری خدمات حمایتی 15 هزار و 552 خانوار تحت حمایت این مرکز به ۶۰ مرکز نیکوکاری به‌منظور مردمی کردن امداد خبر داد و یادآور شد: طرح امداد هوشمند و کارآمد با ویرایش 53 هزار خانوار مستمر و غیر مستمر در استان به اتمام رسیده که هدف از اجرای این طرح، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات حمایتی به ولی‌نعمتان جامعه است.

انتهای پیام
captcha