حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان از سوی پارلمان شهری شیراز
کد خبر: 4083669
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان از سوی پارلمان شهری شیراز

رئیس کمیته هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورای شهر شیراز رویکرد این شورا را حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال اعلام کرد.

بازدید از مجموعه‌های دانش بنیان، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی نصیری، عضو هیئت رئیسه شورا و رئیس کمیته هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورای شهر شیراز، امروز، 15 شهریورماه به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و رئیس کانون کارآفرینی استان فارس از این کانون بازدید و در مورد مباحث شرکت‌های دانش‌بنیان بحث و تبادل نظر کردند.

در ابتدای این بازدید رویکردهای شورای ششم در حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف مطرح شد از جمله اقدامات ارائه شده در این زمینه برگزاری نمایشگاه محصولات دانش بنیان، نمایشگاه محصولات بومی شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرداری شیراز، ارائه محصولات بومی و اعلام آمادگی شهرداری شیراز یه عنوان یکی از مشتریان بالقوه و همچنین اعتبارسنجی ردیف بودجه پروژه‌های فناورانه برای اولین بار در شهرداری شیراز است.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر شیراز گفت: راه‌اندازی مرکز نوآوری شهرداری شیراز برای تسهیل ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان فناور و نوآور با شهرداری یک اقدام مثبت است و همچنین امیدواریم در آینده بتوان محصولات دانش‌بنیان به خصوص محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های شیراز را با سرعت بیشتری به بهره‌وری رساند.

در ادامه نیز محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انجام شده در زمینه کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس را برشمرد. در پایان از محصولات دانش‌بنیان این مرکز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha