ضرورت بهره‌گیری از تعامل مدیران استانی برای تأمین زیرساخت‌ها
کد خبر: 4083747
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

ضرورت بهره‌گیری از تعامل مدیران استانی برای تأمین زیرساخت‌ها

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تعامل و همکاری خوبی در اجرای طرح و پروژه‌ها بین مدیران استان وجود دارد که قابل تحسین است و باید از آن برای جبران کاستی‌ها و تامین زیرساخت‌ها استفاده کنیم.

دیدار استاندار خراسان جنوبی با رئیس کل دادگستریبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۱۵ شهریورماه در جلسه دیدار رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه، اظهار کرد: تعامل و هم‌افزایی، شتاب در کارها را بیشتر و سرعت پیشرفت را تندتر می‌کند.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه زیرساخت‌ها، گفت: در بحث زیرساخت‌ها، خراسان‌جنوبی با دیگر استان‌ها فاصله زیادی دارد که باید بهبود یابد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همدلی، همراهی، همسویی و همفکری که در شرایط موجود بین سه قوه وجود دارد، در هیچ دوره‌ای نبوده است، ادامه داد: تعامل و همکاری خوبی در اجرای طرح و پروژه‌ها بین مدیران استان وجود دارد که قابل تحسین است و باید از آن برای جبران کاستی‌ها و تامین زیرساخت‌ها استفاده کنیم.

وی اختلاف نظر در روند اجرای کارها را امری طبیعی خواند و تصریح کرد: این همراهی و همدلی سبب شده، اختلاف نظرها به درستی مدیریت شوند و در روند اجرای کارها تأثیر منفی نداشته باشند.

وی با اشاره به تأثیر شرایط حاکم بر کشور در استان اظهار کرد: تعامل و همکاری خوبی در اجرای طرح و پروژه‌ها بین مدیران استان به وجود آمده است.

قناعت با اشاره به نگاه یکپارچه سران قوا به همه کشور گفت: در شرایط فعلی به مناطق محروم توجه ویژه‌ای می شود.

وی یادآور شد: در بحث نگاه ویژه دولت به مناطق کمتر برخوردار، همین بس که در شرایطی که به دلیل وجود چند هزار پروژه نیمه‌تمام، دولت برنامه‌ای برای شروع پروژه جدید ندارد، در هفته دولت پروژه بیمارستان زیرکوه کلنگ‌زنی شد.

استاندار خراسان‌جنوبی، آغاز عملیات اجرایی احداث پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان که طی دو سال با سرمایه‌گذاری حدود ۲۳۰ میلیارد تومانی اجرا خواهد شد را از دیگر اقدامات مثبت دولت در استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: با وجود این عزم و اراده دولت، تکلیف است که با تعامل و سازندگی، عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد، رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این دیدار با هدف عرض تبریک هفته دولت و موفقیت استانداری در کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی کشور انجام شده، به تشریح اقدامات دادگستری استان، طی چند ماه گذشته پرداخت.

وی با اشاره به توفیقات این حوزه گفت: یکی از اقدامات مثبت این حوزه، ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها در شورای حل اختلاف است که در این راستا آمار سازش پرونده‌ها در این حوزه به ۳۸.۵ درصد رسیده است.

وی با اشاره به تأکید رئیس قوه قضائیه به استفاده از ظرفیت مشارکت مردم در رسیدگی به پرونده‌ها، بیان کرد: در این راستا ۲۱۸ نفر با عنوان صلح یار آموزش دیده و تربیت شده‌اند تا قبل از رسیدن پرونده‌ها به دستگاه قضا، دعاوی را حل و فصل کنند.

انتهای پیام
captcha