طعم شیرین چای عراقی در «سفرقند» + تیزر
کد خبر: 4083914
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

طعم شیرین چای عراقی در «سفرقند» + تیزر

مستند «سفرقند» داستان نوجوانانی است که در مسیر پیاده‌روی اربعین طی طریق می‌کنند و داستان‌های بسیاری را با زبان نوجوانی خود به تصویر می‌کشند. این برنامه از روز چهارشنبه، 16 شهریورماه ساعت 17 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

مستند سفرقندبه گزارش ایکنا، در مستند داستانی «سفرقند» نوجوانانی پرشور که در حوزه رسانه فعالیت‌هایی دارند، در پنجمین سالگرد تأسیس گروه خود تصمیم می‌گیرند به سفر اربعین امسال راهی شده و مستندی را در این سفر آماده کنند.

مستند سفرقند در ده قسمت حول محور تفاوت انسان‌ها و پاسخ به سؤال‌های ذهنی یک نوجوان در این رابطه طراحی شده که توسط یک سید روحانی به عنوان مربی گروه شکل گرفته که در طی این سفر دنبال ایجاد مسئله و حل آن است.

این مستند به شکل نمایش واقع‌نما طراحی و تولید می‌شود و روایت اصلی از دوربین کارگردان که گاهی نیز با افراد مقابل دوربین صحبت می‌کند، انجام می‌گیرد که در اربعین سال 1401 هجری شمسی تولید و برای پخش آماده می‌شود.

یادآور می‌شود سفرقند به تهیه‌کنندگی امین سلمان‌زاده و کارگردانی علی صالحی در گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما تولید و از چهارشنبه، ۱۶ شهریور مصادف با ۱۰ صفر ساعت 17 و بازپخش ساعت 22 ، 1:30 بامداد و 8:30 صبح از این شبکه پخش خواهد شدو. لازم به ذکر است مخاطبان می‌توانند این برنامه را از پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما و تلوبیون دریافت و در فضای مجازی به نشانی safarghand دنبال کنند.

عوامل این برنامه به این قرار است؛ حجت‌الاسلام سیدامیرحسین موسوی کارشناس مذهبی طرح، محمدحسین رضایی مشاور طرح، علی مفتاح دستیار کارگردان، سیدمحسن حسینی، آریا حسنوند، صالح آفرند و علی صالحی تصویربرداران، محمدحسین جعفری صدابردار، حدیث یادگاری و فاطمه فتحی متن گفتار، عباس افخمیان تدوین، محمد استهری دستیار تدوین، محمدمتین الله‌یاری، محمدحسن فتاحی تیم تولید، علی مفتاح گرافیست و تصویرساز، محمدحسن اورعی، سیدعباس موسوی، امیرعلی حسنخانی، امیرحسین خاکزاد، سیدصادق پروین و علی کیم اعضای گروه، علی صالحی کارگردان و امین سلمان‌زاده تهیه‌کننده.

انتهای پیام
captcha