اصحاب رسانه البرز به پویش «سفیران حسینی» بپیوندند
کد خبر: 4084108
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

اصحاب رسانه البرز به پویش «سفیران حسینی» بپیوندند

رئیس بسیج رسانه البرز از اصحاب رسانه این استان خواست تا در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی به پویش «سفیران حسینی» بپیوندند.

پیاده روی اربعین

محمدرضا موسوی‌زاده، رئیس بسیج رسانه البرز، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اقدامات بسیج رسانه در راستای انعکاس باشکوه مراسم اربعین حسینی، گفت: مراسم اربعین تبدیل به مانور قدرت جهان اسلام شده است و این حرکت خودجوش به مسلمان اقتدار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نماد ارادت به امام حسین(ع) به شمار می‌رود، افزود: این مراسم تنها به شیعیان محدود نمی‌شود و تمام عاشقان حسینی از سراسر دنیا به هر دین و مذهبی در آن شرکت می‌کنند. حضور اهل تسنن و حتی غیرمسلمانان در راهپیمایی اربعین نشان از عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین(ع) و محوریت آن حضرت دارد.

این مسئول با اینکه امروز فرهنگ حسینی در جامعه فراگیر شده و با اشاره به نقش روایت گری اصحاب رسانه از مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: در مراسم اربعین حسینی شاهد شکل‌گیری صحنه‌های نابی هستیم که باید به اطلاع دیگران برسد.

وی با بیان اینکه جامعه رسانه‌ای کشور در راستای بیان حقیقت مراسم اربعین حسینی وظیفه سنگینی دارد، اظهار داشت: این مراسم به درستی به نماد آمادگی مسلمانان برای مقابله با استکبار تبدیل شده است، بنابراین اطلاع‌رسانی آن نیز باید باشکوه باشد.

موسوی‌زاده از تمام اصحاب رسانه دعوت به عمل کرد تا در قالب‌های عکس، یادداشت، دلنوشته و پادکست؛ روایت خود از مسیر پیاده‌روی اربعین را به آدرس safirane.hosseini ارسال کنند.

وی تأکید کرد: آثار ارسالی در قالب گزارش مسیر پیاده‌روی اربعین در سایت http://www.basijrasaneh.ir منتشر می‌شود و با انتخاب داوران، از میان آثار ارسالی، جوایزی به نفرات برتر اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha