اعزام کاروان ۲۳۰ نفره نخبگان اهل سنت از مرز باشماق به مراسم اربعین
کد خبر: 4084116
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

اعزام کاروان ۲۳۰ نفره نخبگان اهل سنت از مرز باشماق به مراسم اربعین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعزام کاروان ۲۳۰ نفره نخبگان اهل سنت سراسر کشور از مرز باشماق به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

نشست شورای اطلاع‌رسانی استان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، دیروز، 16 شهریورماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: اقدامات بسیاری در زمینه اربعین انجام شده و باید این موارد برای مردم منعکس شود تا مردم با آثار و برکات بازگشایی مرز باشماق آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه تردد زوار در مرز باشماق اثرات مؤثری برای منطقه دارد، افزود: اکتفا به صدا و سیما کافی نیست و باید همه رسانه‌های رسمی و فضای مجازی را برای انعکاس برکات اربعین پای کار آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: انسجام در برنامه‌ریزی تدارکات در مریوان دیده نمی‌شود و در حوزه فضاسازی محیطی در دو روز اخیر اقدامات گسترده‌ای در مریوان انجام شده است به طوری که به همت تبلیغات اسلامی کردستان چهار هزار پرچم و ریسه در مریوان نصب شده است.

وی افزود: کاروان ۲۳۰ نفره نخبگان اهل سنت سراسر کشور از مرز باشماق عازم اربعین هستند که در میدان امام حسین(ع) سنندج مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه فضای کردستان و محبت به اهل بیت(ع) در استان کردستان باید به این کاروان منتقل شود، یادآور شد: نیاز است پویش «هر خانه یک موکب» در استان راه‌اندازی شود و در این راستا اعضای شورای اطلاع‌رسانی و ادارات فرهنگی باید مشارکت کند.

انتهای پیام
captcha