تقویت ارتباط آذربایجان‌غربی و کردستان عراق برای بهبود خدمت‌ به زوار
کد خبر: 4084467
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

تقویت ارتباط آذربایجان‌غربی و کردستان عراق برای بهبود خدمت‌ به زوار

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: تقویت ارتباط این استان و اقلیم کردستان عراق در حوزه‌های مختلف تاثیر زیادی در خدمت‌رسانی بهتر به زائران سیدالشهدا(ع) خواهد داشت.

بازدید امام جمعه ارومیه از مرز تمرچینبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، شامگاه، ۱۸ شهریور در بازدید از مرز تمرچین گفت: آذربایجان‌غربی برای میزبانی زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) در مرز تمرچین آماده است و مردم و مسئولان به‌صورت جهادی تمام همت خود را برای خدمت به زائران اربعین به کار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه‌ به نخستین تجربه اربعینی مرز تمرچین برای میزبانی از زائران امام حسین(ع) موکب‌های استان تمام توان خود را برای ارائه خدمات به زائران به کار بسته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با تلاش و رغبتی که در مردم استان و مسئولان استان شکل ‌گرفته در سال‌های بعد شاهد حضور گسترده زائران اربعین برای اعزام و حضور در مرز تمرچین خواهیم بود.

وی ادامه داد: مرز تمرچین نزدیک‌ترین و بهترین مسیر برای میزبانی از زائران بین‌المللی به ویژه زائرانی از جمهوری آذربایجان و ترکیه است و امیدواریم زحمات و تلاش‌های خادمان زائران حسینی مقبول درگاه ایزد منان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: مسئولان زمینه‌ساز پویایی مدیریت‌‌های مردمی هستند و مردم تمام فرایندهای موکب‌داری و خدمت به زوار را مدیریت می‌کنند و مسئولان صرفاً زمینه‌ساز، همیار و در خدمت خادمان زوار، برای ارائه خدمات شایسته هستند.

وی گفت: تجربه‌های نخستین میزبانی مرز تمرچین از زائران اربعین حسینی در میزبانی‌های سال‌های آتی مؤثر خواهد بود و با توجه‌ به ارتقای امکانات خدمت‌رسانی به زوار، در سال‌های آینده شاهد استقبال و حضور چشمگیر زائران از مرز تمرچین خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در پایان گفت: بر لزوم تقویت ارتباطات آذربایجان‌غربی و اقلیم کردستان عراق تاکیدداریم و تقویت ارتباط استان و اقلیم کردستان عراق در حوزه‌های مختلف تأثیرات زیادی را در خدمت‌رسانی بهتر به زائران سیدالشهدا(ع) خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام
captcha