۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه شهرداری در اردبیل بهره‌برداری می‌شود
کد خبر: 4084765
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه شهرداری در اردبیل بهره‌برداری می‌شود

شهردار اردبیل گفت: مخالف افتتاح نمایشی پروژه‌های شهردای در هفته دولت هستم و بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح تا پایان سال داریم.

محمود صفری شهردار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، ۲۰ شهریورماه، در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: امیدوارم قانونی تصویب شود تا مانع از کاندیداتوری شهردار در انتخابات شود و بنده امروز در کنار اصحاب رسانه عهد می‌بندم کاندیدای مجلس نخواهم بود.

شهردار اردبیل ادامه داد: مخالف افتتاح نمایشی پروژه‌های شهردای در هفته دولت هستم و بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح تا پایان سال داریم.

شهردار اردبیل ادامه داد: رضایت مردمی برای شهرداری، مهم‌تر از رضایت هر مسئول و مقامی است و نیروی انسانی شهرداری از ۳۵۰۰ نفر به ۲۹۰۰ کاهش یافته و تعداد ۱۴۰ نفر به افتخار بازنشستگی نایل آمدند و نزدیک ۷۰۰ نفر تبدیل وضعیت شده‌اند و ساماندهی نیروها و ماشین‌آلات شهرداری که بیرون از سازمان بودند، انجام شده و در راستای مبارزه با فساد هیچ اغماضی نداشتیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمرانی در فاز اول زیرگذر نیایش بوده که از ۱۰ درصد به ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امسال تحویل می‌شود تا بتوانیم روگذر نیایش به آتاماشین را وصل کنیم تا کارشناسان به سرعین و نیایش متصل شود و هدف این است تا مسیر کارشناسان تا شورابیل، به ۵ دقیقه کاهش یابد و پل آقا باقر، نیاز به تملک دارد و از ۴۰ خانه تاکنون ۲۶ خانه تملک شده و طراحی آن نیز تغییر می‌یابد.

صفری اظهار کرد: یکسال از مسئولیت بنده در شهرداری اردبیل گذشت و اقداماتی در شهرداری اردبیل انجام شد و عهد و پیمان با خدا بسته‌ام که در خدمت شهروندان اردبیل باشم.

وی خاطر نشان کرد: ۳۶۰ کار مختلف برای شهرداری‌ها تعریف شده و یک هزار میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی عملیاتی شده که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار اردبیل اذعان کرد: خبرنگار همیشه در صحنه است و ماهیت خبرنگاری در خدمت خدا، شهر و شهروندان بودن است.

وی افزود: انتقاد سازنده را پذیرا هستیم و از اصحاب رسانه اردبیل دست یاری می‌طلبیم.

شهردار اردبیل اظهار کرد: ورود به شهرداری از طریق برگزاری آزمون از نیروی انسانی است و برخی نیروهای شهرداری که در سایر نهادها بودند به خدمت در شهرداری اردبیل فراخوانده شدند.

صفری اظهار کرد: امسال بیش از ۶۰ هزار تن آسفالت‌ریزی معابر شهری اردبیل انجام شده است و پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل قبل از مسئولیت من، توسط قرارگاه خاتم راکد بود و با تسویه بدهی‌های قبلی اکنون در حال ادامه است.

وی ادامه داد: پل قدس را با مسئولیت خودم زیر ترافیک و تردد بردم و امسال تحویل نهایی آن انجام خواهد شد و برای اولین بار مرکز کنترل ترافیک در اردبیل پایان مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل اظهار کرد: کارخانه تولید پازل، نیوجرسی و جدول شهرداری اردبیل برای استفاده در پروژه‌های عمران شهری به بهره برداری رسیده و پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان عملیاتی شده است.

صفری افزود: در حدود هزار تن آسفالت‌ریزی در اردبیل به صورت شبانه روزی انجام می‌شود و در تامین قیر آن نیز مشکلی نداریم و همچنین اتوبوس‌های شهری خریداری شده در روزهای آتی تحویل شهرداری اردبیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha