پیاده‌روی دلدادگان اربعین در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4085022
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

پیاده‌روی دلدادگان اربعین در خرم‌آباد برگزار می‌شود

رئیس ستاد برگزاری پیاده‌روی دلدادگان اربعین خرم‌آباد از برگزاری این مراسم در ۲۶ شهریور خبر داد و گفت: مسیر اصلی این پیاده‌روی از محل حرم امامزاده زید بن علی(ع) تا حرم امامزاده عبدالله(ع) است.

غلامرضا چنگیزیان، رئیس کانون مداحان لرستانغلامرضا چنگیزیان، رئیس ستاد برگزاری پیاده‌روی دلدادگان اربعین در خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری نشست‌های هماهنگی این ستاد، اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین در سال‌های گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌هایی همراه بود، اما با این وجود شاهد حضور دلدادگان به امام حسین(ع) بودیم.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی دلدادگان اربعین آثار و برکات خوبی به‌ همراه دارد، لذا از برخی جهات باید آمادگی‌های لازم را داشته باشیم که در این راستا جلسات هماهنگی با دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اضافه کرد: مسیر اصلی پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در خرم‌آباد از محل حرم امامزاده زید بن علی(ع) تا حرم امامزاده عبدالله(ع) است.

چنگیزیان با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته اتوبوس‌ها در حرم‌ امامزاده عبدالله(ع) مستقر بوده و پس از پایان مراسم شرکت‌کنندگان را به شهر برمی‌گردانند، ادامه داد: ایراد سخنرانی، قرائت زیارت اربعین، مراسم عزاداری و مداحی و نماز جماعت ظهر و عصر از بخش‌های اصلی این مراسم است.

رئیس ستاد برگزاری پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در خرم‌آباد با اشاره به برپایی مواکب در مسیر پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی گفت: خدمات درمانی و بهداشتی به‌صورت رایگان از سوی هلال احمر و علوم پزشکی لرستان به حاضران در این مراسم ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha