خدمت‌رسانی 114 ایستگاه صلواتی در همدان به زائران اربعین
کد خبر: 4085279
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

خدمت‌رسانی 114 ایستگاه صلواتی در همدان به زائران اربعین

رئیس ستاد مردمی اربعین همدان گفت: ۱۱۴ ایستگاه صلواتی در استان همدان در حال خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند.

سید رضا موسوی رئیس ستاد مردمی اربعین استان همدانسیدرضا موسوی، رئیس ستاد مردمی اربعین استان همدان در جریان بازدید از ایستگاه صلواتی انصارالحسین اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: ۱۱۴ ایستگاه صلواتی در استان همدان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند که از این تعداد ۱۳ ایستگاه صلواتی در اسدآباد برپا شده است.

وی در ادامه هدف برپایی ایستگاه‌های صلواتی را خدمت‌رسانی و پذایریی از زوار امام حسین(ع) برشمرد و افزود: کسی که از منزل خود به قصد زیارت خارج می‌شود در هر مکانی که باشد زائر به حساب می‌آید، لذا این امکانات و پذیرایی از مبدأ تا مقصد زائران در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد مردمی اربعین استان همدان با اشاره به مردمی بودن ایستگاه‌‌های صلواتی گفت: در مسئله اربعین نهادها و ادارات تنها زیرساخت‌ها را آماده کردند و این خود مردم هستند که نقش‌آفرینی اصلی را دارند، نهادها و ادارات نقش کمک ‌کردن به این موکب‌ها را داشتند تا پرچم عزای سیدالشهدا(ع) بالا‌تر افراشته شود.

موسوی افزود: این ایستگاه‌ها در سطح استان با خدماتی از قبیل توزیع سه وعده غذایی، فراهم آوردن شرایط اسکان، غرفه تعمیر خودروی سواری و... در خدمت زائران است.

موسوی در ادامه از سامانه امداد زائر خبر داد و بیان کرد: زائران حسینی می‌توانند با شماره‌گیری 3138 خدمات اربعین جویا شوند. 

یادآور می‌شود، ایستگاه صلواتی انصارالحسین(ع) در مسیر برگشت زائران حسینی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)‌ اسدآباد از 19 شهریورماه آماده پذیرایی از زوار حسینی است.

انتهای پیام
captcha