ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین در فارس
کد خبر: 4085350
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین در فارس

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس از برپایی ۵ ایستگاه سلامت در مواکب استان فارس برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین خبر داد.

حسن عبدالله‌زاده، جانشین فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسن عبدالله‌زاده، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 22 شهریورماه در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی مواکب اربعینی در شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان، کوه‌چنار، نورآباد و شهر شیراز خبر داد و گفت: در این مواکب ۵ ایستگاه سلامت آماده خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین است.

وی بیان کرد: همچنین موکب‌هایی در خروجی استان منتهی به جاده بوشهر ـ شیراز، جاده فسا ـ شیراز، مرودشت به شیراز و ... آماده پذیرایی از زائران ایرانی خصوصاً زائران خارجی از کشور پاکستان است.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه زائران ایرانی که احتیاج به استراحت و یا در صورت خرابی خودرو در شهر شیراز نیاز به اسکان موقت دارند، افزود: در امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان فسا و خروجی‌های شهر شیراز نیز زائران خارجی اسکان داده می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه فجر با تصریح بر اینکه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی و دولتی جهت زوار خارجی از ورود به استان فارس تا خروج از استان داده شده است، افزود: خادمان موکب‌ها خدماتی همچون اطعام، اسکان و خدمات پزشکی به ائران اربعین ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha