آماده‌سازی مساجد و حسینیه‌های خوزستان برای اسکان زائران اربعین
کد خبر: 4085481
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

آماده‌سازی مساجد و حسینیه‌های خوزستان برای اسکان زائران اربعین

رئیس ستاد توسعه و‌ بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه در مسیرهای منتهی به گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه خدمات‌رسانی به زائران اربعین بدون محدودیت در حال انجام است، گفت: از ظرفیت مساجد،‌ حسینیه‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور استفاده می‌شود.

اسکان زائرانبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد توسعه و‌ بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، روز گذشته، 22 شهریور در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه گفت: در مسیرهای منتهی به گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه خدمات‌رسانی به زائران اربعین بدون محدودیت در حال انجام است و در سه وعده‌غذایی پذیرایی از زوار انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: شرایط اسکان زائران اربعین حسینی فراهم شده است و از ظرفیت تمام مساجد و حسینیه‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور و هتل‌ها استفاده می‌شود.

موسوی گفت: هیچ زائری مشکل اسکان ندارد و زائران می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان و از طریق اپلیکیشن بلد یا نشان، نشانی محل موردنظر را پیدا کند.

رئیس ستاد توسعه و‌ بازسازی عتبات عالیات استان گفت: در پایانه شلمچه همه مواکب مردمی هستند و زیرساخت‌های مواکب نیز توسط نظام جمهوری اسلامی و دولت پشتیبانی و حمایت می‌شوند.

برای دیدن فهرست اماکن اسکان زائران اربعین در شهرهای خوزستان به لینک https://b2n.ir/q36026 مراجعه کنید. 

انتهای پیام
captcha