پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران تجلیل شدند
کد خبر: 4087135
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران تجلیل شدند

آیین دیدار و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، امروز، ۳۰ شهریور در سالن غدیر سپاه کربلا با پخش ویدئوکنفرانسی از بیت رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیین دیدار و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس،‌ امروز، 30 شهریورماه در سالن غدیر سپاه کربلا با پخش ویدئوکنفرانسی از بیت رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران، در این آیین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: قدردان ایثار و از خودگذشتگی فرزندان این آب و خاک هستیم که با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه غصب یک وجب از خاک ایران عزیز را به متجاوزان ندادند. یکصد و 70 هزار نفر رزمنده از استان مازندران به جبهه‌های نبرد علیه باطل اعزام شده‌اند و ملت غیور ایران با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و مصلی‌های نماز جمعه به پشتیبانی از جبهه‌ها می‌پرداختند.

وی با اشاره به اینکه این حضور پررنگ و با کیفیتی و کمیت بالا برای حضور در دفاع مقدس یکی از برجستگی‌های مهم مردمان این خطه از شمال کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: مازندرانی در دفاع مقدس و درحوزه مقاومت و دفاع از حرم خوش درخشیدند.

آیت‌الله لائینی تصریح کرد: خداوند متعال را برای داشتن چنین مردمی در دیار علویان شاکریم و از خداوند متعال بابت حضور در جمع پانصد پیشکسوت دوران دفاع مقدس شکرگزار هستیم.

نماینده ولی‌فقیه درمازندران با بیان اینکه طراحی و پیاده‌سازی اعتراض‌های مردمی که با مدیریت دشمنان انقلاب در کشور، بر اساس این است که دشمنان انقلاب از نقاط قوت و پیشرفت‌های ملت ایران اسلامی ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: حذف حجاب، روش و شگرد جدید دشمن برای ایجاد آشوب در ایران اسلامی است، که متأسفانه با همراهی عوامل خود فروخته در داخل کشور مواجه است.

امام‌جمعه ساری حماسه اربعین را حماسه بسیار بزرگی دانست و اظهار کرد: دشمنان انقلاب از حضور میلیونی مسلمانان از قومیت‌های مختلف در اربعین را تحمل نکردند.

وی افزود: غرب درگیر مشکلات فراوان است و زمستان پیش رو زمستان بسیار تاریک و سردی برای غرب پیش‌بینی شده است، این درحالی است که بیش از ۴۲سال ایران اسلامی در برابر ترورهای کور، توطئه‌ها و فتنه‌های متعدد مقتدر ایستادگی کرده و غرب با وجود ادعای تمدن‌سازی هنوز ضعیف است.

آیت‌الله لائینی در پایان گفت: اگر همواره پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب و در خدمت خانواده‌های معظم شهدا باشیم، وحدت و انسجام خود را با چاشنی اعتماد به نفس حفظ کنیم قطعاً افق آینده ایران روشن است، مدیران باید با روحیه جهادی خدمت کنند تا امید در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام
captcha