عملکرد نیروهای انتظامی در اتفاقات اخیر قابل تقدیر است
کد خبر: 4088782
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
امام‌جمعه موقت گرگان:

عملکرد نیروهای انتظامی در اتفاقات اخیر قابل تقدیر است

امام‌جمعه موقت گرگان عملکرد نیروهای انتظامی و نظامی را در اقدامات اخیر را قابل تقدیر دانست و گفت: نیروهای انتظامی حافظ امنیت و آرامش مردم در تمامی ابعاد هستند و بدانند مردم در تمامی موارد از اقدامات پلیس امنیت حمایت و آنها را تنها نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام برقرار امام جمعه موقت گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار، امام‌جمعه موقت گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان بیان کرد: متأسفانه رعایت نکردن بسیاری از آموزه‌های اخلاقی از جمله دورغ، تهمت و … در جامعه در حال افزایش بوده و ملتزم بودن انسان به رعایت این آموزه‌ها باعث آرامش و آسایش جامعه و از بین رفتن ناهنجاری‌های اخلاقی می‌شود.

امام‌جمعه موقت گرگان به اغتشاشات اخیر در جامعه و همراهی مردم در محکومیت این اقدام اشاره کرد و گفت: امروزه هدف دشمن از این اقدامات آشوب گرانه تخریب جوانان و نوجوانان در فضای پر التهاب مجازی بوده، لذا از خانواده‌ها انتظار می‌رود بیشتر مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند.

حجت‌الاسلام برقرار عملکرد نیروهای انتظامی و نظامی را در اقدامات اخیر را قابل تقدیر دانست و گفت: نیروهای انتظامی حافظ امنیت و آرامش مردم در تمامی ابعاد هستند و بدانند مردم ما در تمامی موارد از اقدامات پلیس امنیت حمایت و آنها را تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در یک حکومت اسلامی مدیریت و منصب یک امانت است و یک مدیر باید بسیار آگاه باشد، افزود: مدیران باید طوری عمل کنند که بدانند این منصب آنها امانتی است که باید به نحو احسن انجام داده شود و در غیر این صورت عملکرد آنها خیانت در امانت تلقی شده و باید جوابگو باشند.

وی گفت: اجرای قواعد و اصول اسلام نیازمند به قوانینی است که به عنوان یک شیعه و مسلمان باید به آن اهتمام داشته و مانند یک الگو باعث جذب سایرین به اسلام باشیم.

 

 

انتهای پیام
captcha