محفل انس با قرآن در گالیکش برگزار شد + عکس
کد خبر: 4091346
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

محفل انس با قرآن در گالیکش برگزار شد + عکس

به مناسبت هفته گرامیداشت وحدت محفل انس با قرآن با حضور امام‌جمعه گالیکش و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت شامگاه، ۱۹ مهر در مسجد امام حسین(ع) روستای ینقاق گالیکش برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت محفل انس با قرآن با حضور امام‌جمعه گالیکش و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت شامگاه، 19 مهرماه در مسجد امام حسین(ع) روستای ینقاق گالیکش برگزار شد.

امام‌جمعه گالیکش در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته وحدت بر ضرورت وحدت تأکید کرد و گفت: هيچ تفاوتی ميان مسلمانان در جهان وجود ندارد اما برخی از عناصر ضد‌ اسلام در كشورهای غربی در تلاش هستند تا امت اسلام را به اشكال مختلف تضعيف و متفرق كنند.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: جهان غرب در تلاش است تا با ايجاد دو دستگی، تفرقه و نفاق ميان كشورهای اسلامی فاصله ايجاد كند اما به ياری خدا و هوشياری مسلمانان در اجرای طرح‌های شيطانی خود موفق نخواهند بود.

امام‌جمعه گالیکش نبود اتحاد و يكپارچگی ميان امت اسلامی‌ را عامل تفرقه و هرج و مرج برای مسلمانان دانست و گفت: امروز مسلمانان جهان برای خنثی‌كردن توطئه‌های دشمنان مشترک خود بايد متحد شوند و حاكمان ممالک اسلامی نيز نبايد از دستور غربی‌ها برای تضعيف مسلمانان پيروی كنند.

وی بیان کرد: امروزه نیاز جامعه به‌ویژه جوانان به تبیین مسائل و دستاوردهای انقلاب در طول این چهار دهه است، لذا باید علمای شیعه و اهل‌سنت با هم‌اندیشی و هم‌افزایی راهکارهای مناسبت را برای برقراری ارتباط مؤثر با جوانان پیدا کرده تا جوانان آلوده به فضای مجازی مخرب نشوند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از قاریان این جلسه تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha