بدخواهان نظام انسجام و اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته بودند
کد خبر: 4091649
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

بدخواهان نظام انسجام و اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته بودند

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: در روزهای اخیر برخی از بدخواهان وحدت و برادری ملت ایران با راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی، انسجام و اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته بودند و متأسفانه در این راستا خسارات مالی و جانی نیز به وجود آمد.

بدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، در مراسم جشن هفته وحدت که امروز، 21 مهرماه در سالن دادگستری استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته وحدت بزرگداشت و تکریم پیامبر رحمت و انسانیت، حضرت محمد مصطفی(ص) است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه والای پیامبر اکرم(ص) به حدی والاست که اطاعت از فرمایشات و دستورات ایشان اطاعت از خداوند متعال است، افزود: پیامبر منشاء وحدت بین سنی و شیعه است و برای رسیدن به خداوند متعال باید به رسولش عشق بورزیم.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بیان کرد: در روزهای اخیر برخی از بدخواهان وحدت و برادری ملت ایران با راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی، انسجام و اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته بودند و متأسفانه در این راستا خسارات مالی و جانی نیز به وجود آمد.

وی افزود: اغتشاش که به معنای هرج و مرج است، در اصول دین مبین اسلام حرام بوده و هست و حضور در این اغتشاشات زمینه‌ای برای شاد کردن دشمنان دین خدا محسوب می‌شود.

کریمی یادآور شد: ملت ایران با آشوب‌هایی که خروجی آن تخریب اموال عمومی و شخصی است، مخالف هستند، چراکه این امور نامعقول، آرامش و امنیت را در جامعه به مخاطره می‌اندازد.

انتهای پیام
captcha