70 درصد نفرت‌پراکنی‌ها در فضای مجازی سوئد علیه مسلمانان است
کد خبر: 4092314
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
نتایج یک نظر سنجی تأکید کرد:

70 درصد نفرت‌پراکنی‌ها در فضای مجازی سوئد علیه مسلمانان است

نتایج یک نظرسنجی که مرکز اطلاعات سوئد آن را منتشر کرده، نشان داد 70 درصد نفرت‌پراکنی‌ها در فضای مجازی این کشور، علیه مسلمانان است.

به گزارش ایکنا، به نقل از هویه پرس، بر اساس یک نظرسنجی که توسط شهرداری مالمو با همکاری مرکز مبارزه با افراط‌گرایی انجام شده و مرکز اطلاعات سوئد آن را منتشر کرده است، 70 درصد نفرت‌پراکنی در فضای مجازی مالمو علیه مسلمانان ساکن این شهر و به ویژه مسلمانانی است که اصالت آن‌ها به خاورمیانه و شمال آفریقا برمی‌گردد.

کاترین یامه، شهردار مالمو و عضو حزب سوسیالیست، گفت: ما تلاش‌های مشخصی را علیه اسلام‌هراسی، تهدید و نفرت‌پراکنی علیه مسلمانان دنبال می‌کنیم. در عین حال، شهرداری مالمو به دنبال آن است تا بر اساس طرحی که برای حفظ ایمنی جامعه و جلوگیری از تبعیض تهیه شده است، ایمنی در اینترنت را فراهم کند.

یامه تأکید کرد: مبارزه با اسلام‌هراسی، تهدید و نفرت‌پراکنی علیه مسلمانان در چارچوب تلاش‌هایی است که برای تقویت سیستم و جامعه مدنی و توسعه همکاری با پلیس در محیط‌های دیجیتالی صورت می‌گیرد و همه اینها همراه با تقویت فعالیت‌ها در مقابل آنچه که آفریقایی‌هراسی نامیده می‌شود، انجام می‌شود.

در همین حال، بررسی بازار مسکن مالمو توسط روزنامه سیدسوینسکان (Sydsvenskan) نشان‌دهنده توصیه‌های صاحبخانه‌ها به سوئدی‌ها برای اجتناب از مهاجران است. همچنان که نشان داد انتخاب مستأجر در منطقه «روزنگارد» از سوی صاحبخانه بر اساس قومیت انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha