پرچم جمهوری اسلامی نقطه وحدت اقوام و مذاهب کشور است
کد خبر: 4092367
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

پرچم جمهوری اسلامی نقطه وحدت اقوام و مذاهب کشور است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه دشمن به دنبال برهم زدن وفاق ملی در بین مردم ایران است، گفت: وحدت میان اقوام و مذاهب مختلف در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و نقطه این وحدت پرچم جمهوری اسلامی است.

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عصر روز گذشته، 24 مهر، در دومین جلسه شورای اداری این نهاد، اظهار کرد: معصومین الگویی مناسب برای مردم هستند و ما نیز  باید تلاش کنیم زمینه الگوپذیری جامعه را فراهم کنیم؛ چراکه عقاید و احکام دینی وسیله‌ای برای تقویت اخلاق حسنه هستند.

وی با اشاره به هفته وحدت و اهمیت آن در استان هرمزگان، تصریح کرد: تنها وحدت مذهبی مدنظر نیست بلکه وحدت اقوام نیز مدنظر است و نقطه این وحدت پرچم جمهوری اسلامی که همان وحدت ملی است و قدرتی که باعث شده استکبار جهانی با ترس به آن بنگرد و همیشه سعی می‌کند این وفاق ملی را بر هم بزند. جمهوری اسلامی باعث شده که معادلات دنیا در زمینه تفکرات استعماری و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل به هم بخورد و دچار سردرگمی شده و در حال فروپاشی باشند.

جهانگیری عنوان کرد: از مهم‌ترین عوامل عصبانیت مستکبرین و ایادی آن‌ها به ویژه صهیونیست‌ها می‌توان به پیاده‌روی اربعین اشاره کرد که نمایشگر قدرت شیعه در سطح جهانی است. همچنین پیوستن ایران به پیمان شانگهای به عنوان عضو دائمی نیز خشم مستکبرین را برانگیخته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور است تا به خواسته استعماری خود برسد، یادآور شد: تلاش ما بر  تشکیل قرارگاه جهاد تبیین برای مراقبت از فرزندان، خانواده‌ها و متولیان فرهنگ و هنر است.

انتهای پیام
captcha