پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان قزوین
کد خبر: 4092461
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان قزوین

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین از پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و ۹۳۵ مددجو و نیازمند در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

پرداخت تسهیلات

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، ابراهیم صحرایی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قزوین، در تشریح اقدامات و فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قزوین، بیان کرد: این صندوق تلاش می‌کند در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه را با هدف گره‌گشایی از نیازمندان و محرومان پرداخت کند.

وی ادامه داد: توفیقات بسیار خوبی هم در راستای اجرای این هدف داشته‌ایم ولی برای نیل به هدف تعیین شده و جایگاه شایسته راه درازی در پیش داریم که قطع یقین رسیدن به این نقطه نیازمند همراهی و مشارکت خیرین و نیکوکاران هستیم، چراکه سپرده‌های مردمی پشتوانه حرکت قرض‌الحسنه است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قزوین اضافه کرد: این صندوق با یک شعبه مرکزی و باجه‌های آبیک، آبگرم، آوج و تاکستان طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۰ میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و محرومان پرداخت کرده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات به یک هزار و ۹۳۵ مددجو و سایر نیازمندان پرداخت شده که ۳۹۳ میلیون تومان به ۶۴ نیازمند برای رفع نیازهای درمانی بوده است.

صحرایی عنوان کرد: بیشترین میزان تسهیلات پرداخت شده طی این مدت با هفت میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان به یک هزار و ۶۱ نفر در سرفصل حمایتی و پس از آن چهار میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان به ۲۴۳ نفر در سرفصل اشتغال و خودکفایی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت بیش از سه میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان به ۲۳۰ نفر در سرفصل خرید و احداث مسکن و یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان به ۱۴۷ نفر در سرفصل ودیعه مسکن از دیگر تسهیلات پرداختی است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین ۵۲۰ میلیون تومان تسهیلات فرهنگی به ۴۱ نفر و ۱۵۵ میلیون تومان تسهیلات خیران به ۱۰ نفر پرداخت شده است.

وی یادآورشد: صندوق امداد ولایت آماده است تا ظرفیت موجود خود را برای خدمت به نیازمندان و محرومان به کار ببندد از این رو آماده‌ایم سپرده های افراد حقیقی و حقوقی را به منظور هم‌افزایی به نیازمندان معرفی شده از سوی صاحب حساب‌ها تسهیلات پرداخت کنیم.

انتهای پیام
captcha