رشد ۳۲ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد یزد
کد خبر: 4094522
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

رشد ۳۲ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد یزد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۴ هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید، از رشد ۳۲ درصدی جذب دانشجو در اين دانشگاه خبر داد.

ابوالفضل صادقیان، معاون آموزشی و تحصيلات تکميلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابوالفضل صادقیان، معاون آموزشی و تحصيلات تکميلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، امروز، 3 آبان‌ماه با تأکید بر افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: جلب اعتماد مردم، توجه به مسئله پوشش، عفاف، حجاب و حفظ شأن دانشجو از اصلی ترین دلایل این امر است.

معاون دانشگاه آزاد یزد تصریح کرد: تغییر رویکردهای دانشگاه آزاد یزد به سمت دانشگاه کارآفرین در کنار علم آموزی، رغبت خانواده‌ها را برای حضور فرزندانشان در این مجموعه فرهنگی و آموزشی چندین برابر کرده است.

وی بیان کرد: این دانشگاه با دارا بودن امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، در مقایسه با سایر مراکز و مؤسسات آموزش عالی استان یزد، بی رقیب است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یزد با اشاره به جذب بی‌سابقه دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه اظهار کرد: مهرماه امسال تعداد ۴ هزار و ۱۰۰ دانشجوی جديد در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و حرفه‌ای براساس سوابق تحصيلی و با آزمون در اين دانشگاه انتخاب واحد داشته‌اند که اين تعداد در مقايسه با مهرماه سال گذشته رشد ۳۲ درصدی داشته است.

معاون آموزشی و تحصيلات تکميلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بارزترین فعالیت‌های این واحد دانشگاهی را در جهت افزایش جذب دانشجو در ترم جاری را اینگونه تشریح کرد: تشکيل کميته تخصصی جذب دانشجو با حضور استادان و کارکنان مجرب، توزيع بيش از ۵ هزار تراکت در آزمون‌های مختلف سراسری ۱۴۰۰، ساخت تيزرهای تبليغاتی با موضوع معرفی دانشگاه و رشته‌های جدید  در فضاهای مجازی و از طريق صدا و سيمای مرکز استان، ارسال پيام انبوه استانی به جامعه هدف، تماس تلفنی و پاسخگويی شبانه روزی همکاران، از طريق شماره تلفن‌های اعلام شده برای راهنمايی داوطلبان بخشی از اقدامات انجام شده اين دانشگاه برای معرفی ظرفيت‌ها و رشته‌های مختلف تحصيلی در راستای جذب دانشجو بوده است.

صادقیان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در حال حاضر با درجه جامع، دارای ۱۶۹ رشته گرایش تحصيلی در مقاطع مختلف است که از اين تعداد، ۷۵رشته گرایش در مقاطع دکتری تخصصی و حرفه ای و کارشناسی ارشد و ۱۱۶رشته گرایش در مقاطع کاردانی و کارشناسی پيوسته و ناپيوسته است.

انتهای پیام
captcha