سرودخوانان انقلابی «هماهنگ» می‌شوند + فیلم
کد خبر: 4094647
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
در شبکه نسیم

سرودخوانان انقلابی «هماهنگ» می‌شوند + فیلم

«هماهنگ» برنامه‌ای استعدادیابی در حوزه سرود انقلاب است که به زودی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا، مسابقه استعدادیابی «هماهنگ» به زودی آماده پخش می‌شود. این کار برنامه‌ای بزرگ در برنامه‌سازی تلویزیون است که به موضوع سرود انقلاب برای نوجوانان نظر دارد.  تهیه‌کنندگی این برنامه را سیدمحمدصادق حسینی برعهده دارد و مهدیار عقابی طراحی و کارگردانی کار را انجام داده است.

بنا به این گزارش،  این کار تلاش دارد دریچه‌ای جدید از سرود انقلابی را برای نوجوانان بگشاید. ضبط برنامه تلویزیونی «هماهنگ» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و طراحی و کارگردانی مهدیار عقابی در فاز اول در قالب کارناوال ملی برای پخش از تلویزیون آغاز شده است. طرح و پژوهش این برنامه از زمستان سال ۱۳۹۹ آغاز و پیش تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شده است.

در این برنامه بیش از 800 گروه سرود ارزیابی و شناسایی شده‌اند و به زودی در قالب کارناوال کشوری در چند استان آغاز خواهند کرد. پس از این مرحله، گروه‌های برتر برای حضور در قسمت‌های نهایی انتخاب خواهند شد. گروه‌های برتر مرحله مقدماتی، مجوز حضور در برنامه اصلی را که با حضور اساتید نام آشنای حوزه موسیقی و اجرای خلاق در استودیو هماهنگ برگزار می‌شود، خواهند گرفت و در مرحله اصلی به رقابت خواهند پرداخت.

ساخت این برنامه که محصول موسسه مأوا است. این برنامه در صورت موفقیت فصل بعد هم خواهد داشت. این کار تلاش می‌کند استعدادهای جدید در سراسر کشور را شناسایی و حمایت کند.

انتهای پیام
captcha