اقدام تروریستی حرم شاهچراغ نشان از خاری و ذلت دشمنان است
کد خبر: 4095157
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا:

اقدام تروریستی حرم شاهچراغ نشان از خاری و ذلت دشمنان است

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا با بیان اینکه در قبال شهدای حرم شاهچراغ(ع) مسئول هستیم و این حرکت دشمن موجب محکم‌تر شدن پایه اسلام می‌شود، بیان کرد: ترور و ایجاد رعب و وحشت، آن هم در اماکن مقدس نشان می‌دهد دشمن با خاری و ذلت شکست خورده است.

آخوند رهبر امام جمعه اهل سنت آقلاآخوند عبدالرزاق رهبر، امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز گفت: ترور و ایجاد رعب و وحشت، آن‌هم در اماکن مقدس نشان می‌دهد دشمن با خاری و ذلت شکست خورده است.

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا با تأکید براینکه دشمنان نظام اسلامی نشان دادند، تنها با نظام دشمن نیستند بلکه با ملت هم دشمنی دارند، تصریح کرد: آنها اگر ذره‌ای وجدان و انسانیت داشتند، این مصیبت سخت را با شدیدترین الفاظ محکوم می‌کردند.

آخوند رهبر با بیان اینکه شیعه و سنی باید متحدانه مبدأ جنایات را بشناسند تصریح کرد: دشمن وقتی مطمئن شد در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی شکست خورده به ترور دست زد و ایجاد رعب و وحشت میان مردم کرد، به فضل خداوند و رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری، در این راه هم شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه در هر عصری حواریونی هستند که در سختی‌ها به کمک می‌آیند، گفت: اکنون نیز نیرو و بازوی انقلاب اسلامی بسيج و سپاه هستند، این بزدلان یارای مقابله با این لشکر مخلص خدا و انقلاب را ندارند لذا دست به چنین اقدامی پست و حیوانی می‌زنند و زنان و کودکان معصوم در حرم امن الهی را به خاک و خون می‌کشند؛ ریختن خون انسان حرام و ناجایز است.

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا با بیان‌اینکه ما در قبال این شهدا مسئولیم بنابراین این حرکت دشمن موجب محکم‌تر شدن پایه اسلام می‌شود، تصریح کرد: ما مسلمانان همیشه باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم و وحدت که از برکات انقلاب اسلامی است و حاصل آن که  امنیت و آرامش است را حفظ کنیم.

آخوند رهبر در پایان گفت: این حرکات دشمن نمی‌تواند علاقه مردم نسبت به رهبری و آرمان‌های انقلاب را سلب کند. خداوند به مقام معظم رهبری طول عمر باعزت بدهد و این انقلاب را از هر بدی و فتنه به دور کند و بنده به‌عنوان یک اهل‌سنت این حرکت شنیع را محکوم می‌کنم.

انتهای پیام
captcha