اشرار دخیل در شهادت «شهید علی نظری» دستگیر شدند
کد خبر: 4095424
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

اشرار دخیل در شهادت «شهید علی نظری» دستگیر شدند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شش نفر از اشرار متواری که در شهادت «علی نظری» دست داشتند و در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام شناسایی و با همکاری و هماهنکی جامعه اطلاعاتی کشور به دام افتادند.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه استان همدان، با بیان اینکه طی یک عملیات فنی و پیچیده اطلاعاتی، در مجموع ۷ نفر از اشرارکه نقش اصلی داشتنددستگیر شدند، اظهار کرد: این افراد که در شهادت سرگرد پاسدار «علی نظری» دست داشتند، در عملیاتی برنامه‌ریزی شده، شب گذشته در شهرستان ملارد استان تهران دستگیر شدند.

وی افزود: این شش نفر که در شهادت شهید نظری نقش مستقیم داشتند ، با برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی های رده‌های اطلاعاتی سپاه در استان‌های مرکزی، تهران بزرگ، خراسان رضوی، هرمزگان، دستگیر شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: تیمی که در ملایر توسط رده های اطلاعاتی رصد و شناسایی شدند با یک برنامه و طرح از قبل پیش‌بینی شده در قالب سه دستگاه سواری و دو دستگاه موتورسیکلت و به صورت مسلح در اغتشاشات شهرستان ملایر شرکت داشتند که در یک عملیات تعقیب و گریز ، یک نفر درفردای همان روزدستگیر و شش نفر متواری بودند.

وی با اشاره به دستگیری افراد متواری توسط جامعه اطلاعاتی و با یک کار مشترک عنوان کرد: قاتل شهید نظری از افراد با سابقه در شرارت است.

مجیدی گفت: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند ، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام صورت پذیرفت و نهایتا به دام قانون افتادند.

وی ضمن تقدیر از جامعه اطلاعاتی واجا، فراجا و دادگستری استان همدان در همکاری و پشتیبانی از این عملیات ویژه و دستگیری این اشرار ، افزود: درخواست عموم مردم شریف استان همدان که در تشییع پیکر مطهر شهیدان علی نظری و شهید احسان مرادی که در شاهچراغ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، از دستگاه قضایی این است که با برخورد قاطع و سریع با اخلالگران امنیت مردم ، در اولین فرصت انتقام خون این دو شهید بزرگوار گرفته شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند به زمین ریختن خون شهیدان این وطن بی‌پاسخ نخواهند بود و در هر کجا این عالم که باشند آنها را خوار و خفیف خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران عزیز بدانند فرزندان ایران اسلامی در حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن لحظه‌ای غافل نبوده و با چشمان بیدار و اشراف کامل اطلاعاتی تمام توطئه‌ها و فتنه‌های کور آنان را رصد می‌کنند و به مدد الهی ضربات مهلکی را توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) دریافت خواهند کرد.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم را از دشمنان خواهند گرفت و حملات ناجوانمردانه معاندین مسلح، اشرار و آشوب طلبان را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.

انتهای پیام
captcha