برگزاری رویداد استارتاپی «شهروند خلاق» در اردبیل
کد خبر: 4095448
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

برگزاری رویداد استارتاپی «شهروند خلاق» در اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همزمان با هفته پژوهش و با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در آموزش شهروندی، رویداد استارتاپی شهروند خلاق در اردبیل برگزار خواهد شد.

هفته پژوهشبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، هفتم آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی هفته پژوهش اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش، رویداد استارتاپی شهروند خلاق با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در آموزش شهروندی، ۲۶ آذرماه سال‌جاری در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که این رویداد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری اردبیل برگزار می‌شود، افزود: فراهم‌سازی فرصتی ایده‌آل برای ایجاد مشاغل استارتاپی در حوزه آموزش شهروندی، از دیگر اهداف این رویداد استارتاپی است که ایده‌های با رویکرد فناورانه پذیرش خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: زمان ثبت‌نام رویداد استارتاپی ۱۵ آبان‌ماه تا ۱۵ آذرماه سال‌جاری خواهد بود که دبیرخانه این رویداد واقع در آدرس شهرک زرناس ساختمان یادگار امام(ره)، مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری اردبیل است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی uastartup.uast.ac.ir/fa/form/501/shahrdari-ardebil مراجعه کنند.

ابراهیمی بیان کرد: ارائه روش‌های نوین آموزش شهروندی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، آموزش شهروندی از طریق شبکه‌های اجتماعی، فرهنگ‌سازی افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری از محورهای این رویداد فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای پیام
captcha