اردوی «یک روز خوب یک حس خوب» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 4096567
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
ویژه نوجوانان مقطع متوسطه اول و دوم؛

اردوی «یک روز خوب یک حس خوب» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

اردوی «یک روز خوب یک حس خوب» شامل بخش‌های مختلف مطاف خورشید، همکلاسی آسمانی، عبرت تاریخ و معصومه شناسی ویژه نوجوانان پسر مقطع متوسطه اول و دوم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت اردوی «یک روز خوب، یک حس خوب» ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم پسر هر هفته از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

ویژه برنامه رواق نوجوان شامل شخصیت شناسی حضرت معصومه(س)، بازی‌های معارفی، مسابقات، هم‌کلاسی آسمانی، سواد رسانه از ساعت ۹:۰۰ تا ۹:۴۰، برنامه مطاف خورشید شامل اردوی حرم‌شناسی و ستارگان حرم از ساعت ۹:۴۰ تا ۱۰:۲۰، مهمانی ملکوت شامل زیارت دسته جمعی و غبارروبی از ضریح مطهر از ساعت ۱۰:۲۰ تا ۱۱:۰۰ از جمله برنامه‌های این اردوی یک روزه است.

هم‌چنین برنامه عبرت تاریخ شامل بازدید از موزه فاطمی همراه با راوی با ۸۰ درصد تخفیف از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بازدید از نمایشگاه حریم حرم و آشنایی با بخش‌های هشتگانه زندگی حضرت معصومه(س) به صورت مصور از دیگر برنامه‌های اردوی یک روز خوب یک حس خوب است.

این اردوها از اول آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تاکنون ۱۰ گروه دانش‌آموزی از مدارس استان‌های مختلف در این اردوها شرکت کردند و با توجه به استقبال مدارس و دانش‌آموزان به صورت نامحدود ادامه دارد.

مدیران، معلمان و سرگروه‌های دانش‌آموزی می‌توانند برای شرکت دانش‌آموزان خود در این اردو با مراجعه به نشانی اینترنتی https://javaneno.amfm.ir/a-good-feeling/ برای ثبت‌نام و  رزرو نوبت اقدام کنند،  امکان رزرو نوبت در صورت خالی بودن ظرفیت از روز ثبت‌نام تا ۲۰ روز آینده وجود دارد.

انتهای پیام
captcha