«فرهنگسرای مقاومت» در ۱۵ غرفه برپا می‌شود
کد خبر: 4096697
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

«فرهنگسرای مقاومت» در ۱۵ غرفه برپا می‌شود

سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران همزمان با روز ۱۳ آبان «فرهنگسرای مقاومت» را در ۱۵ غرفه و با برنامه‌های متنوع برپا می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز، سازمان فرهنگی هنری، «فرهنگسرای مقاومت» را در ۱۵ غرفه و با برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع با هدف تقویت روحیه استکبارستیزی بین نوجوانان و جوانان بررپا می‌کند.

در این فرهنگسرا برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود و محصولات فرهنگی بین مخاطبان توزیع خواهد شد. آنچه در «فرهنگسرای مقاومت» مورد تاکید ویژه است، استکبارستیزی و تاکید بر جنبه‌های مقاومت، زنده نگه داشتن رخدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی در اذهان عمومی، شناساندن مردم ایران به عنوان یک ملت استکبارستیز به همه قدرت‌های شیطانی و حمایت از ملت‌های عدالت‌خواه جهان است.

روایتگری تاریخ مستطاب آمریکا، بافت نقش پرچم ایران، گریم کودک، برپایی نگاه گذر با ۲۰ تابلو، برپایی تریبون آزاد با عنوان «خبرنگار انقلاب»، برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبارستیزی، هم‌عهدی با شهدا، مسابقه کودک و نوجوان، توزیع پرچم و سربند، پویش «یک جمله برای آرتین» و رادیو ۱۳ آبان بخش‌های مختلف این برنامه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌های «فرهنگسرای مقاومت» می‌توانند در روز جمعه، ۱۳ آبان‌ماه از ساعت ۹ به ضلع جنوبی خیابان طالقانی، حدفاصل بن‌بست خاص و خیابان صف‌شکن، روبه‌روی بانک تجارت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha