۸۳۰ زندانی کهگیلویه‌وبویراحمدی در دوره‌های آموزشی شرکت کردند
کد خبر: 4097307
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

۸۳۰ زندانی کهگیلویه‌وبویراحمدی در دوره‌های آموزشی شرکت کردند

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۳۰ زندانی در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی شرکت کردند.

دوره‌های آموزشی زندانیان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: بیکاری و نبود آشنایی با شغل یا حرفه خاص، یکی از مهم‌ترین دلایل بروز جرم در جامعه است.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که با ارائه آموزش‌های مناسب، برای اشتغال زندان بعد از آزادی گام برداریم، افزود: در زمینه‌ توسعه آموزش‌های لازم و ضروری برای زندانیان مجموعه جهاد کشاورزی و آموزش فنی و حرفه‌ای با ما همکاری داشتند.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: اکنون برخی از دوره‌ها به پایان رسیده و آزمون نیز برگزار شده و به ۳۰۰ نفر از قبول شدگان نیز گواهینامه معتبر آموزشی اعطا شده است.

بیژنی گفت: از مهارت‌هایی که به زندانیان آموزش داده، تعمیر موتور سیکلت، سرویس و نگهداری خودرو، تعمیر خودروهای‌های دیزلی، پرورش زنبور عسل، پرواربندی گوسفند، کاشت گیاهان دارویی، لوله کشی، پرورش زعفران، پرورش مرغ بومی و پرورش ماهیان سرد آبی است.

انتهای پیام
captcha