حضور بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در بین 6 استان پیشرو در این ورزش
کد خبر: 4097519
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

حضور بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در بین 6 استان پیشرو در این ورزش

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی گفت: بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در بین 6 استان پیشرو در این ورزش قرار دارند.

حسین محراب، رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، حسین محراب، رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان شمالی، 15 آبان ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه حسین رضازاده، بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی از نام‌آوران ورزش وزنه برداری در اواخر آذرماه و یا اوایل دی ماه در خراسان شمالی حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: طی 3 ماه گذشته هر ماه یک دیدار با سرپرست فدارسیون وزنه برداری داشتیم و همین امر موجب شد که برای توسعه این ورزش در استان گام‌های مؤثری برداریم.

وی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته وزنه‌برداران رده سنی 16 و 17 سال استان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند، افزود: 3 نفر از وزنه‌برداران استان برای تست تیم ملی جوانان نیز به تهران اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان شمالی با تأکید براینکه اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف مشکلات مالی زیادی را به دنبال دارد، ادامه داد: برخی از مواقع به طور شخصی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات هزینه می‌کنیم که اگر این کمبود امکانات ادامه ‌دار شود، انگیزه ورزشکاران کاهش پیدا می‌کند.

محراب با اشاره به اینکه 4 شهرستان خراسان شمالی بدونِ هیئت وزنه‌برداری هستند، اضافه کرد: با توجه به وجود استعدادهای بالقوه وزنه‌برداری در استان فعال کردن هیات ها در شهرستان های جاجرم و گرمه در اولویت قرار دارد.

وی در پایان با بیان اینکه جزو ۶ استان اول در کنار استان‌های پیشرو در وزنه‌برداری بانوان هستیم، تصریح کرد: وزنه‌برداری بانوان را نیز فعال کردیم که مدال آور کشوری نیز در این بخش داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان شمالی با تأکید براینکه در این ورزش جایگاه بانوان اهمیت بسیاری دارد و استعدادهای بسیار خوبی نیز در استان وجود دارد، افزود: 9 بانوی وزنه‌بردار در استان فعالیت می‌کنند که به دنبال افزایش این ورزشکاران هستیم و می‌خواهیم ثابت کنیم محدودیتی برای فعالیت بانوان و پیشرفت آنان در حوزه ورزشی وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha