دوره تخصصی ترتیل و قرائت قرآن در ساوجبلاغ برگزار می‌شود
کد خبر: 4098928
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

دوره تخصصی ترتیل و قرائت قرآن در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ از برگزاری دوره تخصصی ترتیل و قرائت تحقیق قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره به‌صورت هفتگی در خانه قرآن کوثر ولایت طه برگزار می‌شود.

قرائت قرآن

مژگان قمری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره تخصصی ترتیل و قرائت تحقیق قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره تخصصی به همت خانه قرآن کوثر ولایت طه شهر گلسار و با مربیگری مریم فتحی‌زاده، داور مسابقات قرآن کریم به‌صورت هفتگی در روزهای شنبه از ساعت ۱۴ برگزار می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه این خانه قرآن در آموزش رشته‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی و تجوید فعالیت دارد، بیان کرد: این مرکز در همه رده‌های سنی پذیرای قرآن‌آموزان است.

قمری در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تأکید کرد و افزود: بهترين فرصت براى آشنایی با قرآن و معارف قرآنی، دوره کودکی است، چراکه آنچه در اين دوره فرا گرفته شود، ماندگار و جاودان خواهد بود. انس با قرآن و ایجاد نهضت حفظ این معجزه بزرگ خداوند راهکاری مؤثر برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به‌ویژه در میان نسل نوجوان و جوان جامعه است.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ روخوانی قرآن را از راهکارهای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و بیان کرد: تجوید قرآن و آشنایی با مفاهیم قرآنی و عمل به مفاهیم قرآنی از دیگر گام‌های ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

انتهای پیام
captcha