دومین آئین نکوداشت زنده‌یاد «مهری سویزی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4099196
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
در فرهنگسرای خانواده؛

دومین آئین نکوداشت زنده‌یاد «مهری سویزی» برگزار می‌شود

دومین آئین نکوداشت زنده‌یاد «مهری سویزی»، استاد تعلیم و تربیت و عضو شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

نکوداشت زنده‌یاد «مهری سویزی»به گزارش ایکنا، دومین آئین نکوداشت زنده‌یاد «مهری سویزی»، استاد تعلیم و تربیت و عضو شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 10 روز سه‌شنبه، 24 آبان‌ماه در فرهنگسرای خانواده به منظور تبیین شخصیت متین زن و نیز تحکیم نهاد خانواده در فرهنگ اسلامی و ایرانی، اهتمامی بلیغ داشت و «خانواده کارآمد و متعالی»، «تعلیم و تربیت قرآنی» و «احیای نقش‌های والدینی در چهل گفتار فاطمی» از کتاب‌های اوست.

مهری سویزی، دانش‌آموخته دکترای عرفان اسلامی و استاد تعلیم و تربیت بود، نگارش ۱۵ جلد کتاب و بیش از ۴۰۰ مقاله در حوزه‌های مطالعات زنان و مدیریت خانواده و نیز برنامه‌ریزی امور فرهنگی از جمله فعالیت‌های مؤثر وی بود.

در ادامه این برنامه کتاب «خانواده کارآمد و متعالی» اثر مهری سویزی معرفی و بتول محتشمی، نیره آزادی و طهورا نوروزی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha