مصوبات شورای امنیت ملی درباره سیستان و بلوچستان به تأیید رهبری رسید
کد خبر: 4099604
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد:

مصوبات شورای امنیت ملی درباره سیستان و بلوچستان به تأیید رهبری رسید

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بخش عمده آنچه که از طرف مردم مطالبه می‌‌کردیم، در شورای عالی امنیت ملی تصویب شد، به رؤیت مقام معظم رهبری رسید و مورد تأیید قرار گرفت و منجر به عملیاتی شدن شد که یکی از ثمرات آن، حضور هیئت اعزامی منتخب شخص رهبری در استان است.

آیت‌الله محامی امام‌جمعه زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زاهدان، 23 آبان در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیئتی بلند پایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، گفت: مردم سیستان و بلوچستان وفادارترین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری هستند و این مسئله را بارها به اثبات رسانده‌اند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: منفعت مرز کمتر نصیب مردم این استان شده و به جای آن، آسیب‌های مرز دامن‌گیر مردم شده و دشمنان گوناگونی در آن‌طرف مرز برای صدمه زدن به این مردم خیمه زده‌اند اما این مردم صبور همواره پشتیبان نظام مقدس و رهبر فرزانه انقلاب بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: دشمن که دشمنی خودش را می‌کند و از او انتظاری نیست ولی از دوستان انتظار می‌رود که بهانه به‌دست دشمن ندهند.

آیت‌الله محامی ادامه داد: متأسفانه اتفاق ناگواری در استان رخ داد و از آغاز، بر بررسی جامع و دقیق تأکید کردم و بر اساس آن بررسی، برخورد با خاطی از هر طرف که باشد و مجازات متناسب با خطا و جرمش و احقاق حق مردم به تناسب حقی که از دست رفته، انجام شود.

وی با اشاره به حضور در شورای امنیت ملی و در رأس آن، دفتر مقام معظم رهبری، گفت: با مراهی مسئولان استان و اقشار مختلف این جریان دنبال شد که مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفت و شخص حضرت آقا، به جد پیگیر این قضایا بودند.

امام‌ جمعه زاهدان افزود: بخش عمده آنچه را که از طرف مردم مطالبه می‌کردیم، در شورای عالی امنیت ملی تصویب شد، به رؤیت مقام معظم رهبری رسید و مورد تأیید قرار گرفت که منجر به عملیاتی شدن شد که یکی از ثمرات آن، حضور هیئت اعزامی منتخب شخص رهبری در استان می‌باشد.

آیت‌الله محامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همه روزه پیگیر مسائل سیستان و بلوچستان هستند و این نشان از نوع نگاه ویژه ایشان به استان دارد، تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان به نظام دلدادگی خاصی دارند، دشمنان برای بر هم زدن امنیت این استان تلاش زیادی کردند اما توطئه‌های آنان با هوشیاری مردم نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام
captcha