وزارت ورزش از سمن‌های دانشجویی و نخبگانی حمایت کند
کد خبر: 4099903
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

وزارت ورزش از سمن‌های دانشجویی و نخبگانی حمایت کند

مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان گفت: از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم که از سمن‌های دانشجویی و نخبگانی دانشگاه لرستان حمایت کند.

شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان امروز، ۲۴ آبان در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه لرستان با معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به برخی کمبودهای دانشگاه لرستان، گفت: دانشگاه لرستان تنها دانشگاهی در غرب کشور است که استخر ندارد و توقع می‌رود از وزارت ورزش و جوانان برای ساخت استخر همکاری و همیاری لازم صورت گیرد.

وی افزود: تعداد شش نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا قرار دارند؛ یک نفر هم از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان نیز در فهرست یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار دارد.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان ادامه داد: از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم که از سمن‌های دانشجویی و نخبگانی دانشگاه لرستان حمایت کند.

در بخشی از این نشست که برخی از مسئولان نیز حضور داشتند، دانشجویان، پرسش‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه با حضور در مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان نیز با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

این برنامه را بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار کرد.

چندی پیش نیز کرسی آزاداندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با عنوان «ریشه‌یابی اعتراضات اخیر» را برگزار کرد.

 

انتهای پیام
captcha