درخشش قاریان فراجای قزوین در مسابقات سراسری قرآن‌
کد خبر: 4100565
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

درخشش قاریان فراجای قزوین در مسابقات سراسری قرآن‌

۲ تن از کارکنان فراجای قزوین در بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآنی فرماندهی انتظامی کشور، حائز رتبه برتر شدند.

تجلیل از قاریان مسابقات قرآن‌ فراجا

به گزارش ایکنا از قزوین، بیست‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه‌ کارکنان و سربازان فراجا از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

در این مسابقات ۳۰۰ نفر از کارکنان فراجا در ۱۰ رشته‌ حفظ کل، حفظ جزء‌های ۲۰، ۱۵، ۱۰ و ۵ جزء، قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، درک مفاهیم سطح یک و ۲ قرآن و رشته‌ اذان به رقابت پرداختند که از میان این تعداد پنج نفر به نمایندگی از استان قزوین در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

این مسابقات با معرفی ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی در رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد که در میان آن‌ها نام ۲ تن از نیروهای فراجای استان قزوین هم به‌چشم می‌خورد.

«محمد رجبی شاد» موفق به کسب رتبه‌ اول قرائت ترتیل در بین پرسنل رسمی (پایور) شد و نام «حسین‌ خلیلی» به عنوان نفر اول قرائت ترتیل در بین پرسنل وظیفه قرائت شد.

لازم به ذکر است در این دوره از رقابت‌ها مجید وفاپور در رشته «صوت» و کیومرث حبیب‌زاده در رشته «وقف و ابتداء» از استان قزوین به ارزیابی شرکت‌کنندگان پرداختند.

به گزارش ایکنا ۶۰ نفر منتخب بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و سربازان فراجا، به مسابقات سال آینده که به میزبانی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد راه یافتند.

انتهای پیام
captcha