مردم همیشه دست رد بر سینه دشمنان انقلاب زده‌اند
کد خبر: 4101464
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
امام‌ جمعه زابل:

مردم همیشه دست رد بر سینه دشمنان انقلاب زده‌اند

امام‌ جمعه زابل گفت: دشمن همیشه سعی کرده تا مردم در اغتشاشات همراهش باشند اما تاکنون موفق نشده است زیرا همه دست رد به سینه‌اش زده‌اند و در نهایت ارازل و اوباش را شناسایی و به میدان آورد.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌ جمعه زابل، حجت‌الاسلام عزیزی امام‌ جمعه این شهرستان، روز گذشته، 30 آبان‌ماه در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه زابل، با بیان خطبه‌ای از امام علی(ع) در نهج‌البلاغه، که می‌فرماید: «هم قلب و هم زبانم به الله شهادت می‌دهند»، گفت: پس هم باید از درون و هم از بیرون به توحید و وحدانیت خداوند گواهی بدهیم.
 
امام‌جمعه زابل با بیان اینکه حضرت علی(ع) در ادامه می‌فرماید: از اینجا به بعد شما امیرالمؤمنین را به‌عنوان یک حاکم اسلامی نگاه کنید و اگر از من خوشتان نمی‌آید، این امر باعث نشود که گناه کنید، تصریح کرد: مخالفت با حکومت اسلامی مبادا باعث شود تا به فرمان برداری از نفس کشیده شوید.
 
حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه عده‌ای به هر حال از این حاکمیت خوششان نمی‌آید، اما وقتی در میدان عمل قرار می‌گیرند عاقبت خودشان را خراب می‌کنند، ادامه داد: فرد نسبت به نظام نقد دارد اما این نقدش را آلوده به گناه و معصیت می‌کند، فردای قیامت وقتی از او بپرسند که در خیابان، فلان کار را انجام دادی و باعث رعب و وحشت شدی، چه جوابی داری که بدهی، آنجا دیگر نمی‌توانی بگویی نفهمیدم و جوگیر شدم.
 
امام‌جمعه زابل با بیان اینکه دانشگاه از سطح و تراز علمی، شخصیت و جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است و نیروهایی که در مجموعه دانشگاهی کار می‌کنند نیز از یک چنین جایگاهی در جامعه برخوردارند، اما وقتی در دانشگاه شریف که تراز علمی کشور است یک تعدادی می‌آیند و ناسزاهایی می‌گویند، به یکباره تمام آن ذهنیت نابود می‌شود، افزود: چرا باید یک جوان که احیاناً معترض هم هست، اعتراضش را با فحاشی بیان بکند؟ چرا باید اعتراض، تو را به گناه و معصیت بکشاند؟
 
حجت‌الاسلام عزیزی افزود: از ابتدای انقلاب دشمن نیروهای خودش را مرحله به مرحله وارد میدان کرد و سعی در فریب دادن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم داشت، تصریح کرد: خیلی از کسانی‌که بسیجی، نیروی انتظامی و مردم را می‌کشند تا حدودی پرونده دارند، دشمن در هر شهر تعدادی ارازل و اوباش را پیدا می‌کند و با پول می‌خرد تا به خیابان‌ها بیایند.
 
امام‌جمعه زابل با بیان اینکه دشمن سعی دارد تا از آخرین حربه خود استفاده کند، گفت: دشمن هرزه‌ترین آدم‌ها را پیدا کرده است، چون دستش خالی است و هر چقدر تلاش می‌کند تا مردم همراهی‌اش کنند نتوانسته و دست رد به سینه‌اش زدند، دشمن به این نتیجه رسیده که ارازل و اوباش را شناسایی و به میدان بیاورد.

 

انتهای پیام
captcha