مخترعان بسیجی نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند
کد خبر: 4101530
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
فرمانده سپاه چهارمحال‌وبختیاری:

مخترعان بسیجی نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با تأکید بر اینکه دست‌اندرکاران علمی و پژوهشی کشور برای رسیدن اختراعات به تولید حمایت لازم را از مخترعان داشته باشند، گفت: جوانان نخبه و بسیجی نیاز کشور را به خوبی فهمیده‌اند و برای حل مسئله گام برداشته‌اند، اما نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند.

علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم ع

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) امروز، اول آذرماه در «آیین افتتاحیه جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری» با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح نمایشگاه علم و فناوری بسیج در استان هستیم، اظهار کرد: در این نمایشگاه اختراعات کم نظیر بسیجیان به معرض نمایش گذاشته شده است.

اکبری افزود: بسیجیان نخبه در مجموعه‌های مختلف علم و فناوری، نوآوری‌هایی داشتند که باید همواره به‌دنبال پیشرفت در زمینه‌های مختلف باشیم، نمایشگاهی که توسط مخترعان بسیجی برپا شده، حقیقتاً مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه می‌طلبد دست‌اندرکاران علمی و پژوهشی کشور برای رسیدن این اختراعات به تولید حمایت لازم را از مخترعان داشته باشند، افزود: جوانان نخبه و بسیجی نیاز کشور را به خوبی فهمیده‌اند و برای حل مسئله گام برداشته‌اند، اما نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی اختراعات بسیجیان به مرحله تولید رسیده است، رسیدن فناوری به مرحله تولید به افزایش اشتغال نیز کمک می‌کند، تصریح کرد: حمایت از ایده‌های نخبگان باعث توسعه کشور می‌شود.دشمن ایران قوی نمی‌خواهد، یکی از راه‌های قوی شدن پیشرفت در حوزه‌های علمی است.

اکبری با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با آغاز جنگ تحمیلی، تحریم، تهدید و جنگ روانی به‌دنبال آسیب رساندن به جمهوری اسلامی بود، گفت: دشمن به‌دنبال تضعیف کشور در حوزه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... است، مؤلفه نظامی تنها یکی از پایه‌های قدرت کشور محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با تأکید بر اینکه جدا شدن از فضای مجازی امکان‌پذیر نیست، بیان کرد: دین اسلام نظیری در جهان ندارد، ایران یک تاریخ درخشان دارد و آزادانه در برابر استکبار جهانی ایستاد، دشمن نمی‌خواهد این کشور رشد کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و رهبران دنیا به این مسئله معترف هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران ابهت آمریکا را شکسته‌اند، بنابراین شاهد فتنه‌ها در کشور توسط دشمنان جمهوری اسلامی هستیم، این فتنه‌ها نشان از پویایی کشور دارد و پیداست دشمن از نظر نظامی نمی‌تواند به کشور آسیب برساند البته در گذشته این توانمندی را نداشتیم، دشمن به‌دنبال دین‌زدایی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با تأکید بر اینکه فضای حقیقی در دست بسیجیان است، گفت: گام اول را به درستی برداشتیم و گام دوم انقلاب اسلامی را تعریف کردیم، نباید بگذاریم حق و باطل جابه‌جا شوند و لذا جهادتبیین باید برای بیان دستاوردها در دستور کار قرار بگیرد.مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه و در تشییع شهدای مدافعان امنیت بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام
captcha