برگزاری محفل انس با قرآن در اسفراین به مناسبت درگذشت چهره قرآنی شهر
کد خبر: 4101889
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

برگزاری محفل انس با قرآن در اسفراین به مناسبت درگذشت چهره قرآنی شهر

مسئول جامعه قاریان شهرستان اسفراین گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری به مناسبت هفتمین روز درگذشت چهره قرآنی شهر امشب برگزار می‌‎شود.

برگزاری محفل انس با قرآن در اسفراین به مناسبت درگذشت چهره قرآنی شهرشوذب قصابی‌فرد، مسئول جامعه قاریان شهرستان اسفراین، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری به مناسبت هفتمین روز درگذشت چهره قرآنی شهر امشب برگزار می‌‎شود، اظهار کرد: این محفل امشب پس از نماز مغرب و عشاء در نرجسیه اسفراین با حضور علیرضا رضایی قاری برجسته کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته نیز محفل انس با قرآن در مسجد ولیعصر(عج) اسفراین برگزار شد، افزود: محفل مذکور با حضور حاج حمید شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن کریم به مناسبت هفته بسیج برگزار شد که حدود 400 نفر از خواهران و برادران در این محفل شرکت کردند.

قصابی‌فرد با تأکید براینکه جلسه مرکزی آموزش قرآن کریم نرجسیه هر هفته برگزار می‌شود، ادامه داد: هر هفته در جلسه مرکزی قرآن نرجسیه دو صفحه تلاوت می‌شود و اولین آیه هر صفحه کلمه به کلمه ترجمه می‌شود که شناخت و درک از قرآن کریم نیز افزایش پیدا می‌کند و هر هفته بیش از 90 نفر در این جلسه مرکزی شرکت می‌کنند.

مسئول جامعه قاریان شهرستان اسفراین در پایان تصریح کرد: هدف از برگزاری محافل و جلسات قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و تشویق جوانان و نوجوانان به برنامه‌های قرآنی است.

انتهای پیام
captcha