بسیج منحصر به یک دستگاه خاص نمی‌شود
کد خبر: 4102429
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

بسیج منحصر به یک دستگاه خاص نمی‌شود

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه بسیج منحصر به یک دستگاه خاص نمی‌شود، گفت: هر جایی که تفکر بسیجی وارد شود آن کار به نتیجه عالی می‌رسد. 

بسیج، قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی،فرمانده سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته، 4 آذرماه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج برای همه دستگاه‌های اجرایی نظام است و منحصر به یک دستگاه خاص نمی‌شود، گفت: این شجره طیبه به همه مردم خدمت‌رسانی می‌کند و امروز بسیج قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان نظام است.

وی افزود: بسیج فرمول کارآمدی نظام است و هر جایی که تفکر بسیجی وارد شود آن کار به نتیجه عالی می‌رسد  که در این راستا پیشرفت‌های روزافزون کشور در حوز‌ه‌های مختلف موجب تشدید نگرانی‌های دشمنان و تلاش برای ایجاد اغتشاش در کشور شده است.

دامغانی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند، یادآور شد: نیروهای مسلح در هر کجا که پای امنیت ملی در میان باشد با همه توان از کشور دفاع خواهند کرد.

علی‌اکبر میرشکاری، مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور ما ثمره و میوه شجره طیبه بسیج است، یادآور شد: روحیه بسیجی و جهادی، خستگی‌ناپذیر است که بسیج رمز پیروزی است که همه باید شکرگزار این نعمت بزرگ در کشورمان باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان گفت: دشمنان به دنبال ضربه به کانون خانواده در کشور ما هستند و لذا همه باید هوشیار باشند و برای حفاظت از کانون خانواده بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha