«راز مستوری»؛ کارگاهی با محوریت زیست عفیفانه
کد خبر: 4104240
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

«راز مستوری»؛ کارگاهی با محوریت زیست عفیفانه

کارگاه‌های آموزشی و تربیتی «راز مستوری» با محوریت زیست عفیفانه و با هدف ایجاد نگاهی تازه به موضوع عفاف و حجاب در اصفهان برگزار می‌شود.

عفاف و حجاب

مریم آقایی، مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت‌‎وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تربیتی «راز مستوری» با محوریت زیست عفیفانه خبر داد و اظهار کرد: در این کارگاه‌ها که با حضور اساتید دانشگاه برگزار می‌‎شود، در پی واکاوی ابعاد مختلف زیست عفیفانه، بررسی این موضوع از منظر مدیریت فرهنگی، فیزیولوژیک، روانشناختی و... و ایجاد نگاهی تازه به موضوع عفاف و حجاب هستیم.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها ویژه معلمان و مربیان پرورشی مدارس، هنرمندان و تولیدکنندگان محتواهای رسانه‌‎ای، مربیان تربیتی حوزه نوجوان و فعالان حوزه حجاب برگزار می‌شود، افزود: بخش اول این کارگاه 16ساعته، روزهای پنجشنبه و جمعه، 10 و 11 آذرماه جاری با موضوع «مدیریت فرهنگی زیست عفیفانه» با حضور دکتر محمدرضا حسینی و «زیست عفیفانه از منظر فیزیولوژیکی» با حضور دکتر صالحی برگزار شد.

مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب ادامه داد: کارگاه دوم نیز در روزهای پنجشنبه، ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷ با موضوع «زیست عفیفانه از منظر روانشناختی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم مؤمنی و جمعه، 18 آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ با موضوع «فرایند ایجاد بدپوششی همراه با پرسش و پاسخ» با حضور جمعی از اساتید برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، کارگاه «راز مستوری» در روزهای 17 و 18 آذرماه همراه با اعطای گواهی پایان دوره در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت‌‎نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 03134468113 تماس بگیرند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha