قرآن‌آموزان مدرسه حضرت ولی‌عصر(عج) تهران به جزء دهم رسیدند
کد خبر: 4105194
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

قرآن‌آموزان مدرسه حضرت ولی‌عصر(عج) تهران به جزء دهم رسیدند

مدیر شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی قرآن حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: قرآن‌آموزان مؤسسه در مسیر حفظ ترتیبی به جزء دهم مصحف شریف رسیدند.

مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج)مجتبی علیرضالو، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی قرآن حضرت ولی‌عصر(عج) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: در حال حاضر 15 قرآن‌آموز و فراگیر از آقایان در اقشار مختلف دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در گروه سنی 14 تا 22 سال هستند.

وی با اشاره به اینکه فراگیران پذیرش شده در مؤسسه از افرادی هستند که دوره آزمایشی ۴۵ روزه تابستان را با موفقیت سپری کرده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر حافظان حفظ 10 جزء از قرآن را به اتمام رسانده‌اند که در کنار آن از آموزه‌های مفاهیمی، نکات تفسیری، کارگاه‌های مشاوره‌ای بهره‌مند می‌شوند.

علیرضالو ادامه داد: به منظور ایجاد بستر تشویقی و انگیزه میان قرآن‌آموزان، اتمام حفظ 10 جزء حافظان، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام ایمانی، امام‌جمعه لواسان و تلاوت محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی کشورمان، اجرای برنامه حفظ توسط حافظان مؤسسه برگزار شد.

مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه داد: سال تحفیظی حفظ تخصصی یک‌ساله در تیرماه سال 1402 به اتمام می‌رسد که حافظان طی آن به درجه حفظ کل خواهند رسید.

متقاضیان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر از این مدرسه شبانه‌روزی یا سایر شعب می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت‌الاحزان مراجعه کنند یا با شماره‌ 09308022775 تماس بگیرند.

همچنین دوره‌های این مدرسه در منطقه لواسان و با همکاری حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha