پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4106113
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۴ هزارو ۲۵۷ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال‌جاری تاکنون، از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان به مددجویان پرداخت شد.

تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 19 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در زمینه دستگیری از نیازمندان همواره مورد توجه کمیته امداد بوده است.صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه و گره‌گشایی از مشکلات و نیازمندی‌های مردم محروم جامعه، راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از ابتدای سال‌جاری تاکنون 4 هزارو 257 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌ شده است، تصریح کرد: مبلغ تسهیلات پرداخت‌ شده در این خصوص بیش از ۴۵ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان تحـت حـمایت برای مواردی چـون پرداخت هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی سبب حفظ عزت‌ نفس و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود، ابراز کرد: از محل اعتبارات این صندوق ۲۸۵۲ مورد تسهیلات حمایتی با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان در سال‌جاری پرداخت شد.

مبشری از پرداخت ۵۸۵ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی و خودکفایی از محل صندوق امداد ولایت در سال‌جای خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص نیز ۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه تسهیلات ارائه شده است.

وی اضافه کرد: مابقی تسهیلات پرداخت‌ شده از اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در قالب تسهیلات مسکن، ودیعه مسکن، فرهنگی و آموزش و درمان به مددجویان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در رفع فقر و محرومیت از استان و یاری نیازمندان بسیار تأثیرگذار است، گفت: از مردم خیر هم‌استانی دعوت می‌کنیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت گره‌گشای مشکلات نیازمندان این نهاد باشند.

انتهای پیام
captcha