حضور دو داور لرستانی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4106118
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

حضور دو داور لرستانی در مسابقات سراسری قرآن

خدیجه بیرانوند و محسن یاراحمدی از لرستان در مرحله نهایی بخش نغمات دینی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف داوری می‌کنند.

مسابقات سراسری قرآن اوقافبه گزارش ایکنا از لرستان، در فهرست داوران بخش نغمات دینی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که شامل رشته‌های دعاخوانی، اذان و مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد، دو داور لرستانی حضور دارند.

براساس این گزارش، خدیجه بیرانوند در بخش بانوان و محسن یاراحمدی در بخش آقایان مرحله نهایی بخش نغمات دینی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حضور دارند.

مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش نغمات دینی شامل رشته‌های اذان، تواشیح، همخوانی قرآن، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در حال برگزاری است.

آیین افتتاحیه این مسابقات در بخش بانوان روز گذشته، 19 آذرماه در سالن آمفی‌تئاتر شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد که این مسابقات در بخش بانوان تا پایان امروز، ادامه دارد و این مرحله از مسابقات در بخش آقایان نیز از ۲۱ تا ۲۳ آذرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha