اجرای طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی البرز
کد خبر: 4106180
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

اجرای طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی البرز

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز از اجرای طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی این استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای ارائه راهکار‌های مؤثر در انجام رسالت فرهنگی و قرآنی در جامعه ویژه مربیان قرآنی برگزار می‌شود.

جواد ملازاده رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی البرز خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای ارائه راهکار‌های مؤثر در انجام رسالت فرهنگی و قرآنی در جامعه ویژه مربیان قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در قالب کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد و به مباحثی، چون وظایف مهم گروه‌های فعال در حوزه قرآنی در عرصه قرآنی و فرهنگی می‌پردازد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از مباحث مهمی که در این بحث باید در نظر داشت وظایف فعالان فرهنگی و قرآنی در حیطه فعالیت‌هایی است که انجام می‌دهند و باید نهایت دقت را در این موضوع داشته باشیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: فعالان فرهنگی و قرآنی باید در مسیر اجرای فعالیت‌های خود در این حوزه اهتمام جدی داشه باشند که بدون آن موفقیت در این عرصه غیر ممکن است.

وی در پایان بیان کرد: امروز فعالیت‌های قرآنی گسترده‌ای در سطح جامعه اجرا می‌شود، اما این فعالیت‌ها باید به سمت کیفی‌سازی پیش برود و این موضوعی است که باید در اجرای طرح‌های فرهنگی و قرآنی به آن جدی بپردازیم.

انتهای پیام
captcha