اهدای پرچم جلسات خانگی قرآن به مناطق محروم
کد خبر: 4107080
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

اهدای پرچم جلسات خانگی قرآن به مناطق محروم

پویش جلسات خانگی قرآن کریم در قالب یک حرکت مردمی برای گسترش جلسات خانگی، پرچم متبرک به آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه(س) را به جلسات مناطق محروم اهدا می‌کند.

به گزارش ایکنا، جلسات خانگی قرآن ساده‌ترین، پرکاربردترین، با قدمت‌ترین و فراگیرترین ابزار گسترش معارف قرآنی در میان آحاد مردم است و به نظر می‌رسد در دهه‌های اخیر آن‌طور که در خور بوده به این نهاد فرهنگی پرداخته نشده است.

بر همین اساس پویش جلسات خانگی قرآن کریم در قالب یک حرکت مردمی جهت گسترش جلسات خانگی قرآن، پرچم متبرک به آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه(س) را به جلسات مناطق محروم اهدا می‌کند.

شما نیز می توانید با برگزاری جلسه قرآن در منزل، محل کار و... در گسترش فرهنگ قرآنی سهیم باشید و با بازنشر گزارش جلسات خود در شبکه‌های اجتماعی، این معروف را برای دیگران فرهنگ‌سازی کنید.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این پویش و دریافت پرچم با پرداخت مبلغی در حد توان، در این کار خیر مشارکت کرده و از برکات آن بهره‌مند شوید. هزینه هر پرچم ۸۵ هزار تومان اعلام شده است. همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۸۰۰۳۹۵۹۵ به نام مرکز نیکوکاری صاحب‌الزمان‌(عج) برای خرید این پرچم‌ها معرفی شده است.

پوستر جدید نذر پرچم جلسات خانگی قرآن کریم رونمایی شد

انتهای پیام
captcha