تأسیس مرکز «رشد و تعالی فعالان قرآنی»؛ اولویت‌ سازمان دارالقرآن‌ الکریم
کد خبر: 4107448
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
حریزاوی در گفت‌و‌گو با ایکنا بیان کرد:

تأسیس مرکز «رشد و تعالی فعالان قرآنی»؛ اولویت‌ سازمان دارالقرآن‌ الکریم

رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم گفت: معتقدیم فعالیت‌های قرآنی متناسب با تحولات اجتماعی نیازمند ارتقا و نوآوری است و به همین‌ دلیل تأسیس مرکز «رشد و تعالی فعالان قرآنی» از اولویت‌های راهبردی سازمان است.

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی رئیس سازمان دارالقرآن

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روح‌الله حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، در بیان رسالت این سازمان بیان کرد: سازمان دارالقرآن الکریم مطابق رسالت سازمان اسلامی، وظیفه تبیین اندیشه تابناک اسلام ناب بر پایه وحی را برعهده دارد و در همین راستا راهبری آموزش‌های همگانی قرآن ناظر به مسائل روز جامعه به‌عنوان اقدام محوری این سازمان مدنظر است که در راستای تحقق فریضه جهاد تبیین دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مهمترین برنامه‌های سازمان دارالقرآن الکریم تا پایان سال جاری گفت: با توجه به اینکه پایان سال منتهی به ماه رمضان است، در حال تمهید چند برنامه مؤثر در رمضان هستیم که شاید بتوان جدی‌ترین رویداد نوآورانه را برنامه تلویزیونی مشترک با شبکه ۳ سیما دانست.

حجت‌الاسلام حریزاوی ادامه داد: برای بهره‌مندی بیشتر جامعه از خدمات مؤسسات قرآنی و تقویت بیشتر این مجموعه‌های فعال فرهنگی در صدد احصای نظام مسائل مؤسسات هستیم که در قالب برگزاری رویدادی با شرکت مؤثر خود مؤسسات قابل تحقق است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: معتقدیم فعالیت‌های قرآنی متناسب با تحولات اجتماعی نیازمند ارتقا و نوآوری است و به همین‌ دلیل است که تأسیس مرکز «رشد و تعالی فعالان قرآنی» از اولویت‌های راهبردی سازمان است.

 

 

انتهای پیام
captcha